Foto: Shutterstock/Funstock

Nova Jutjubova pretnja deo je nastavka agresivne kampanje protiv blokera reklama i neke korisnike upozorava da plejer prestaje da radi posle tri videa sa blokerom.

Popularna platforma ponovo eksperimentiše sa kampanjom protiv blokera reklama, kako bi naterala korisnike da pređu na plaćeni servis ‘YouTube Premium’. Neki korisnici prijavili su da im je tokom korišćenja iskočila YouTube pretnja u okviru iskačućeg prozora koja ih upozorava da će plejer biti blokiran nakon tri video snimka ukoliko nastave da koriste blokere oglasa.

Isto kao i u prethodnom testiranju zabrane blokira reklama, iskačući prozor je i ovog puta nudio „objašnjenje“ koje bi trebalo da opravda potez. Naime, platforma ističe da reklame omogućavaju da servis bude dostupan milijardama korisnika širom sveta, a da uz plaćenu verziju reklame nestaju dok kreatori sadržaja nastavljaju da zarađuju.

Raniji iskačući prozori samo su upozoravali korisnike da ekstenzije za blokiranje reklama u veb pregledačima nisu dozvoljene na platformi i da je to u suprotnosti sa uslovima korišćenja. Ipak, kako nije veliki broj ljudi prijavio problem, delovalo je da eksperiment možda neće zaživeti.

Pročitajte još

Sada baš i ne izgleda tako, već deluje da je Jutjub čvrsto odlučio da nervira svoje korisnike napadnom kampanjom protiv blokera reklama. Platfroma je potvrdila da su nova upozorenja takođe u fazi testiranja, a portparol je rekao da će Jutjub onemogućiti reprodukciju video snimaka „samo ako korisnici ignorišu ponovljene zahteve da dozvole reklame“, piše Engadget.

Foto:shutterstock by JpegPhotographer

Ovaj potez donekle i ne iznenađuje uzevši u obzir da platforma većinu novca zarađuje upravo preko oglasa, dok ujedno beleži pad prihoda u poslednja tri godišnja kvartala. Međutim, to i dalje ne znači da je potez dobrodošao, niti da će doneti željeni efekat, već upravo kontraefekat.

Treba napomenuti i da na pojedinačnim snimcima ima sve više i više reklama, a na nekima od njih pre početka pojave se čak dva video oglasa koja se ne mogu isključiti dok se ne završe, što svakako doprinosi besu korisnika, prenosi benchmark.

***

BONUS VIDEO: Društvene mreže utiču kao narkotici – treba li napraviti detoks?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar