protest frilensera
Foto:EPA-EFE/SASCHA STEINBACH

LinkedIn već neko vreme razvija servis koji bi trebalo da povezuje osobe i kompanije koje traže usluge poput dizajna, razvoja softvera i slično, sa frilenserima koji nude tu usluge.

Poslovna društvena mreža u vlasništvu Majkrosofta, LinkedIn u drugoj polovini godine namerava da pokrene novi servis koji će biti namenjen frilenserima koji će uskoro preko ovog servisa moći lakše da se povezuju sa osobama i firmama koje traže poslove usluge frilensera.

Sa novim servisom LinkedIn Marketplace u kompaniji očekuju porast broja korisnika, ali i nove izvore prihoda na tržištu koje je u konstantnom rastu i koje je dobilo novi zamah sa pandemijom koronavirusa.

Sajt „Information“ navodi da je platforma za frilensere samo deo većeg plana LinkedIna koji uključuje digitalni novčanik u koji će korisnici moći da  uplaćuju novac i iz njega plaćaju frilenserima, ai i veće ulaganje u sadržaj. Za sadržaj koji bi objavljivali profesionalci poput pisaca, konsultanata ili preduzetnika, korisnici bi morali da plaćaju pretplatu ili bi dobili mogućnost plaćanja dobrovoljnih naknada, kao znak podrške za njihov rad.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar