Foto: Promo

Brendovi u Srbiji sada mogu da se obrate ljubiteljima muzike na Spotify-u, zahvaljujući najnovijem partnerstvu Httpool-a.

Dodavši i ovu platformu u svoj široki portfolio, Httpool je postao ekskluzivni zastupnik Spotify-a za oglasna rešenja u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Severnoj Makedoniji, Crnoj Gori, Albaniji i Bosni i Hercegovini. Kao najpopularnija globalna muzička platforma, Spotify nudi paletu inovativnih oglašivačkih rešenja koja omogućavaju brendovima da dosegnu veoma angažovanu publiku mladih i uticajnih ljudi koristeći rastući trend slušanja audio sadržaja preko interneta.

“Spotify je dugo očekivana platforma – poslastica na našem tržištu. Kako se potrošačke navike menjaju, neophodno je da i oglašivači (u skladu s tim) nađu način kako da dođu do svoje publike i da se u pravom trenutku povežu sa njom. Zvuk nudi lično povezivanje sa brendom. Radujemo se što baš Httpool povezuje Spotify sa svim oglašivačima, pomažući im da otkriju, razumeju i iskoriste pun potencijal audio sadržaja”, rekao je Rade Tričković, regionalni direktor Httpool-a za Balkan.

Spotify nudi različite formate oglasa, uključujući audio, video i display, na svim uređajima, u bilo kom okruženju i trenutku. Uz pomoć “Spotify Streaming Intelligence”- jedinstvenog načina obrade podataka i uvida zasnovanih na ponašanju korisnika na platformi – oglašivači mogu da prilagode svoja oglasna rešenja i poruke u skladu sa potrebama korisnika i njihovim načinom razmišljanja u kontekstu slušanja sadržaja.

“Httpool je sjajan partner u celoj Evropi i uvereni smo da će nastaviti da razvija uticaj Spotify-a kao vodeće oglasne platforme i u zemljama Balkana”, rekao je Rak Patel, direktor prodaje, UK & PAN EMEA Spotify.

O Httpool-u

Httpool, kao deo IMS korporacije, predstavlja vodeće platforme za digitalne medije širom Evrope i Azije, podržava njihov rast kao i rast poslovnih rezultata oglašivača u 42 zemlje. Zasnovan na inovativnom skupu tehnologija i performans rešenja, iskusnim timovima, i detaljnom poznavanju tržišta, Httpool omogućava oglašivačima da se povežu sa svojom publikom na najuspešniji i najefikasniji način, održavajući najviši nivo njihovog povrata investicija (ROI). Vodeće svetske platforme kao što su Facebook, Twitter, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Tik Tok, Warner Music, Outbrain, Brainly odabrale su Httpool za svog ekskluzivnog partnera prodaje u odabranim zemljama Evrope i Azije. Httpool centrala je u Velikoj Britaniji, sa predstavništvima u Austriji, Švajcarskoj, Rusiji, Indiji, Hong Kongu, Poljskoj, Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Srbiji, Bugarskoj, Češkoj, Hrvatskoj, Grčkoj, Mađarskoj, Makedoniji, Rumuniji, Slovačkoj, Sloveniji, Švedskoj, Finskoj, Danskoj, Norveškoj, Ukrajini, UAE, Indoneziji, Kambodži, Laosu, Mijanmaru, Maleziji i Bangladešu. IMS i Httpool zajedno, ekskluzivno predstavljaju više od 20 medijskih platformi u više od 45 zemalja širom sveta.

O Spotify-u

Spotify je zauvek transformisao slušanje muzike kada je lansiran 2008. godine. Njihova misija je da otključaju potencijal ljudske kreativnosti dajući milionima kreativnih umetnika priliku da žive od svoje umetnosti i milijardama ljudi mogućnost da uživaju i budu inspirisani ovim stvaraocima. Sve što rade je vođeno ljubavlju prema muzici i podkastima.

Otkrijte, slušajte i podelite preko 60 miliona pesama, uključujući više od 1.5 milion podkast naslova, potpuno besplatno, ili unapredite svoj nalog u Spotify Premium kako biste pristupili ekskluzivnim opcijama za muziku kao što su poboljšani kvalitet zvuka, slušanje muzike na zahtev, slušanje u offline režimu i slušanje muzike bez reklama.

Danas je Spotify najpopularniji pretplatnički audio servis sa zajednicom koja broji više od 299 miliona korisnika, uključujući 138 miliona Spotify premium korisnika, širom 92 tržišta.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar