Foto: EPA-EFE/MAURITZ ANTIN

Majkrosoft je dobio žestoku konkurenciju nakon što je kompanija Seljsfors (Salesforce) za neverovatnih 22,7 milijardi dolara kupila Slek (Slack), aplikaciju za slanje poruka koja je veoma popularna u korporativnom svetu.

Kupovina Sleka najveća je akvizicija Sejlsforsa u njihovoj 21 godinu dugoj istoriji. Šef ovog softverskog giganta, Mark Beniof je napomenuo da je ovaj dogovor „napravljen u samom raju“. Upravo je on ciljao da ta kompanija proširi svoju softversku ponudu, te da zapreti rivalima kao što je Majkrosoft.

Pročitajte još:

Ova akvizicija je došla u eri povećanog fokusa na daljinsko upravljanje, posao od kuće i alatki koje to omogućuju, a upravo je Slek jedna od njih.

„Ukoliko Sejlsfors želi da proširi svoj zlatni rudnik od prodaje i odeljenja za marketing, ovo je bio trenutak koji predstavlja pravu pretnju Majkrosoft kompaniji“, rekao je tehnološki analitičar Dan Ives.

Slek je osnovan osnovan 2009. godine i uopšte nije imalo lak put, piše Mondo. Zahvaljujući svojim grupnim četovima, koje nude alternativu za elektronsku poštu, ova aplikacija je postala popularna u brojnim korporacijama. U 2019. godini je vredela 20 milijardi dolara, ali je doživela veliki pad zbog astronomskog rasta velikog broja tehnoloških firmi u ovoj godini.

Slek ima oko 12,5 miliona korisnika i veliku borbu vodi sa Majkrosoft timsom, sličnim proizvodom sa preko 100 miliona korisnika. Upravo je Majkrosoft pre četiri godine hteo da kupi ovu kompaniju, a nakon što su dogovori propali, napravili su svoju aplikaciju koja je postala njihov najveći rival.

Poređenja radi, Votsap (WhatsApp) aplikacija je kupljena za „svega“ 18 milijardi dolara.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare