Foto:Nova S

Srbiju je tokom novogodišnjih praznika posetio deda mraz. Ali, ne onaj iz Laponije, već jedan naprednjački. Tako su u javnost puštena tri spota, u kojima deda mraz ispunjava želje građanima opština Novi Beograd, Stari grad i Mladenovac. Pogledajte kako sve to izgleda, ali i na šta nam to zapravo ukazuje.

Reporter: Marko Novičić

Taman kad pomislimo da smo u spotovima Srpske napredne stranke videli bukvalno sve, oni nas nekim čudom ipak iznenade.

„Stani! Jeste li mi doneli pečenje iz ML? … to za vrtić, to ti je završeno“, kaže Deda Mraz iz novogodišnjeg spota SNS.

„On ima taj neki prizvuk lokalnog, pa kao deda mraz je došao u ML pa tamo traži pečenje, vidim da su se građani ML uvredili što se ML svodi na inače dobre pečenjare…“, kaže Janko Baljak, reditelj.

„Realno sa ovakvim pečenjem vi zaslužujete i pet želja“, rekao je Deda Mraz u spornom spotu.

„Jedna zluradost provejava kroz te dijaloge, deda mraz je inače jedan pozitivan lik, on je ovde prilično zao deda koji onako ispunjava najgore želje i najniže strasti naručiocima političkim“, ističe Janko Baljak.

Drugi dedamrazovski spot, SNS je posvetio bivšem predsedniku opštine Stari grad.

„Jel nas se sećate? Pa mi smo one što su tražile da sklonite Bastaća. – Ho ho ho, pa kako ne, tri dana me držo vezanog u podrumu, jedva sam se spasio. Ma ne zanimate me uopšte. No me interesa nada!“.

„Reč je o klasičnom uhodanom gebelovskom metodu, svako ko ne misli kao vlast biva nagrđen. Postavlja se pitanje da li ja nakon ovakvog spota svojoj deci treba da objašnjavam da kada odu u školu ili vrtić sutra, da im kažem tata nije kidnapovo deda mraza. 34 Ili da neki genijalni um koji je ovo smislio ne smisli da ove godine nema poklona jer je Bastać kidnapovo Deda Mraza“, kaže Marko Bastać, bivši predsednik opštine Stari grad.

Je li sve ovo onda malo prerani početak kampanje za beogradske izbore sledeće godine?

„Meni se čini da ta kampanja traje permanentno. Tako da je to samo jedna nastavak pritiska i napada na ljude koji mogu biti potencijalna ili jesu opozicija“, kaže Dobrica Veselinović iz Inicijative Ne davimo Beograd i dodaje: „Mislim da ovo radi na dve strane – radi tako što uvodi nekakav raskol među opozicioni deo birača, a i jača privrženost glasača SNS njihovoj stranci“.

Ipak, da li ovakvi spotovi zaista oslikavaju birače Srpske napredne stranke?

„Bez obzira što oni na početku kažu da su rešili da se našale, to nije smešno ni njihovim biračima. To je potcenjivanje sopstvenih birača“, kaže Baljak i dodaje:
„Kao da se trude da najgori glumci, najgori reditelji i jednostavno najgori scenaristi budu angažovani kada sklapaju tako nešto“.

Ali – ho ho ho, ne brinite, biće ovoga još. Kampanja je, ipak, tek počela.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar