Novosadsko gradsko saobraćajno preduzeće redukovaće od 1. aprila polaske na gradskim i prigradskim linijama.

Sanja Ignjatović Eker, reporterka jutarnjeg programa „Probudi se“ pokušala je da sazna šta će ovo u praksi da znači i bez koliko autobuskih linija će ostati Novosađani.

Obrad Tepić iz Sindikata javnog gradskog preduzeća Novi Sad pokušao je da objasni šta će ova mera značiti za građane.

– Poslovnu politiku preduzeća ne može da vodi sindikat i na nju ne može da utiče mnogo. Odluka preduzeća da smanji broj polazaka je donešena na osnovu praćena stručnih službi koje smatraju da zbog ušteda će moći da se obavlja sa manjim brojem polazaka. Ja sam tu i dalje dosta sumnjičav, mislim da nećemo postići velike uštede a da će kvalitet prevoza pasti još više nego što je sada. Ni kao korisnik našeg prevoza nisam najzadovoljniji našim uslugama. Zadnjih 20 godina da uzmemo samo, mi vozimo sa istim brojem vozila a Novi Sad se proširio, izgrađena su nova naselja, veliki broj saobraćajnica, povećali smo broj linija a vozimo sa istim brojem vozila. Samim time kvalitet naših usluga pada i ostajemo bez putnika. Moja procena je da se ovo nije smelo raditi posebno na gradskim linijama, možda su neke linije mogle da se naprave na prigradskim linijama – kaže Tepić i dodaje da se smanjuje broj redovnih polazaka.

Prilog pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Miloš Vučević je ovim firmama rasprodao Novi Sad, dok su ga ovi momci sa druge srtane zakona držali deceniju na vlasti

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare