O medijima u Srbiji posle usvajanja novih medijskih zakona, o medijima pred upravo raspisane izbore, o opštoj borbi protiv dezinformacija kojima smo okruženi, su bile neke od tema o kojime je sinoć u Dnevniku na TV Nova govorio Dragan Kremerom iz NVO Evropsko partnerstvo za demokratiju.

On je otkrio da li očekuje da će u medijskom smislu i medijskoj pokrivenosti išta drugačije imati od onoga što smo navikli da pred svake izbore gledamo u Srbiji.

– Verovatno će biti novih gadosti, znači još nešto gore kada nikad nema dan, ali i suštini to je samo još više onoga što znamo. Sećam se 1995. ili 1996. godine, tada je nastao Jul, to je ona stranka u kojoj je nekad bio dugokosi Vulin sa likom Čegevare, tada je za neke izbore ta stranka toliko preterala sa svojim reklamama sa sloganom „Jul je cool“ i vrlo agresivne i učestale tv reklame, da se prosto zgadilo ljudima, čak i onima koji su bili uzdržani i koji nisu hteli da izađu na izbore, na kraju im se doslovno povraćalo fiziološki i nisu mogli da otrpe i otišli su i glasali za opoziciju. Tako da u to smislu sve sada ide kako treba – rekao je Kremer.

Prilog pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: U kampanju predsednik i vlast ulaze sa ogromnom prednošću u medijima

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar