Kupoholičari nestrpljivo čekaju Crni petak i velike popuste. Međutim, stručnjaci savetuju oprez i upoređivanje cena. Da li su sniženja stvarna ili su samo marketinški trik? Na šta potrošači treba da obrate pažnju. O tome ovoga jutra razgovaram sa Dejanom Gavrilovićem iz Udruženja Efektiva.
Da potrošače ne očekuje ništa specijalno tokom dana velikih popusta, tvrdi Dejan Gavrilović iz Udruženja potrošača Efektiva.
Takođe naglašava da u Srbiji nemamo prilike da vidimo redove kupaca za Black friday, kao što je to slučaj u Americi.
„To pokazuje da ne postoji potreba, niti da postoji stimulans u smislu značajnog popusta koji bi rekao nekome – hej hajde možda da uzmem i slobodan dan ili da odem pre posla u kupovinu. Dakle, to dovoljno govori o tome da ti popusti nisu ništa značajni“, objašnanjva Gavrilović.
Kada je reč o marketinškim trikovima navodi primer kupca koji im se prethodnog dana javio zbog „obmane“ prilikom kupovine patika.
„Pratio je cenu patika koje je hteo da kupi, krajem oktobera su te patike bile na sniženju 50 odsto. Dakle, koštale su 20.000 i snižena im je cena na 10.000, a onda sada, tokom Crnog petka, one koštaju 12.000 dinara. Dakle, 2.000 dinara su skuplje nego što su bile krajem oktobra. Čovek ih neće kupiti, pratio je cenu i poslao nam je da objavimo čisto da se vidi šta pojedini trgovci rade“, ispričao nam je Gavrilović.
Prilog pogledajte na početku ove vesti.
BONUS VIDEO – Nenad Bumbić: Trgovci podignu cene pred ”Crni petak”, pa spuste na taj dan – da izgleda kao da ima popusta
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare