Foto: Promo/Renault

Renault se vraća korenima u svom prvom virtuelnom muzeju pod nazivom The Originals. Ulaz je besplatan, a posetiocima će trebati samo internet veza. Tu je i nova on-line prodavnica The Originals Store u kojoj posetioci mogu da poruče promotivne materijale, od kojih su neki već dostupni u izložbenom prostoru L’Atelier Renault na aveniji Champs-Elysées u Parizu.

Posetioci iz celog sveta sada mogu da na jednostavan način zavire u bogato kulturno nasleđe ove francuske marke. Mogućnosti istraživanja su neograničene. Virtuelna kolekcija, koju posetioci mogu besplatno da razgledaju, se sastoji od arhivskih materijala i jednostavnih tehničkih podataka prezentovanih na savremen i zabavan način.

Virtuelna postavka uključuje 21 legendarni model marke koji je moguće doživeti na nov i inovativan način zahvaljujući fotogrametrijskoj tehnologiji. Renault je odabrao ovu tehnologiju kako bi posetiocima pružio neuporedivo precizan 3D prikaz svojih kultnih modela.

Kako bi to postigla, marka je izgradila jedinstven studio u kojem svoje modele skenira pod tačno određenim osvetljenjem. Vozila se detaljno trodimenzionalno skeniraju, a delovi koje nije moguće skenirati ponovno se modeluju i sastavljaju u postproizvodnom procesu.

Foto: Promo/Renault

Broj modela u virtuelnoj zbirci na portalu theoriginals.renault.com će još više rasti od kraja decembra 2021: do kraja januara 2022. će biti dodato 50 novih modela, a do kraja decembra 2022. posetioci će moći da razgledaju 80 modela.

„Legenda pop-kulture, kao što je Renault, zaslužuje muzej dostojan svog imena. U njemu će posetioci moći da zarone u našu, ali i svoju prošlost. Na raspolaganju su im i suveniri iz kolekcije The Originals koje mogu kupiti u našoj novoj on-line prodavnici”, istakao je Arnaud Belloni, direktor marketinga marke Renault na globalnom nivou.

Foto: Promo/Renault

Nova on-line prodavnica ujedno je prilika za marku da se još odlučnije preda jačanju emocionalne veze sa svojim kupcima i da obogati ponudu kako bi privukla širu publiku. Sa katalogom koji trenutno sadrži 400 proizvoda (minijature, odeća, igračke, dodaci, ukrasi i još mnogo toga), među kojima i do sada neobjavljene kolekcije kao i najprodavanije proizvode, nova internet stranica se pozicionira kao pravo strateško rešenje i odskočna daska za marku.

Bonus video: O migavcima, pametnim semaforima i povoljnom Renaultu

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar