Ovo je Bigster, koncept najveće i najrobusnije Dačije namenjene terenskim izazovima, i kako se čini, može da podnese mnogo više prašine od manjeg Dustera. Novi model stiže pre 2025, a kako kažu čelnici kompanije, zadržaće se u okvirima Dačijinog cenovnog ranga. To nam se sviđa!
Dacia Bigster je SUV dužine 4,6 metara, vrlo jednostavnih kockastih linija i čitav dizajn je u fazonu: “Ono što vidiš, to i dobijaš”.
A to je ono što volimo kod Dačije, nema lažnog predstavljanja. Zato ovde nema nikakvih šljaštećih ukrasa, nema hroma, nema imitacije aluminijuma, jer Bigster je robusno vozilo, sa jednostavnim principima, poput izbora da koristi sirovu recikliranu plastiku za sve zaštitne panele karoserije.
I Bigster se, poput manjeg Dustera, čini iskrenim i autentičnim. Kockasti harizmatični krosover, jednostavne i izdržljive mehanike. (Ja bih ovo terala svaki dan, od kuće do posla. Iako nije za grad, ali evo – zbog rupa po ulicama, neka mi to bude opravdanje…)
Kad smo tu da kažemo da će najveća Dačija koristiti osnovu sa novih Renault Clio i Captur modela, što znači da će biti i udobna.
Pored velikih dimenzija, koje obećavaju i prostranu kabinu, tu su i predimenzionisani prednji deo i vrlo krupni farovi u Y obliku, koji ovoj Dačiji daju čak futuristički izgled. Nešto što niko nije očekivao. Dačija i futurizam, mislim.
Rumunski „RoboCop“ ima čak i mali krovni spojler, ogromni zadnji branik, gigantski Dacia logo na vratima prtljažnika i baš velika zadnja svetla, takođe u Y obliku.
Kako je ovo koncept, još uvek nema informacija o pogonu (ali očekujemo 4×4 verzije), motorima (šuška se o hibridnim jedinicama), pa samim tim nema podataka ni o okvirnoj o ceni. Ipak, naglašeno je da će i Bigster biti pristupačan, kao i sve druge Dačije.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare