Foto: Piaggio Press

Moto Guzzi je rešio da obraduje sve ljubitelje ovog legendarnog brenda. Za 2021. godinu predstavljeni su novi V7 modeli, čuveni V7 Special i V7 Stone. Konačno je stigao veći i snažniji agregat, koji je sa sobom povukao i neke druge promene na samom motociklu.

Zapravo, Moto Guzzi bio je prinuđen da izvrši promene na agregatu, jer dosadašnji, koji je bio ugrađivan u pomenuta dva modela, nije zadovoljavao Euro5 emisioni standard. Osim toga, bilo je i vreme za redizajn. Moto Guzzi je, kako piše BjBikers.com, ova dva modela izbacio 2007. godine u čast čuvenom V7 iz 1967. godine, pa otud i naziv V7, iako se radi o V2 agregatu.

Foto: Piaggio Press

Da bi ispunio Euro5 emisioni standard, Moto Guzzi bi morao da preduzme drastične izmene na agregatu. Međutim, da se ne bi mučili, jednostavno su uzeli agregat koji koristi i popularni V85TT Adventur model.

Saznajte još:

To znači da se sada radi o takođe dvocilindričnom vazdušno hlađenom agregatu radne zapremine od 853 cm.

Doduše snaga je nešto manja nego što je to slučaj na V85TT i za potrebe modela V7 Stone i V7 Special iznosi 65 KS pri 6.800 o/min uz maksimalni obrtni moment od 73 Nm pri 5.000 o/min.

Što znači da se postiglo povećanje snage od 25% (prethodna generacija imala je snagu od 52 KS pri 6.200 O/min). Naravno, uz sve to zadovoljen je i Euro5 emisioni standard.

Foto: Piaggio Press

Budući da se finalni prenos snage vrši preko kardana, tako je i kardanski prenos robusniji kako bi ispratio povećanje snage i obrtnog momenta.

Zadnja guma je šira i u dimenzijama 150/70 umesto 130/80. Prednja je ostala na istoj dimenziji od 130/80-18., a točkovi su aluminijumski na modelu V7 Stone, dok V7 Specijal ima žičane točkove. Položaj za sedenje je izmenjen zahvaljujući novim nogostupima i sedištem za vozača i suvozača.

Foto: Piaggio Press

Galeriju fotografija i još detalja o retro novitetu, pogledajte na ovom linku.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar