Novi brend Renault Grupe ne ograničava se samo na automobile, već nudi nove načine za prevoz ljudi i robe automobilom ili bez njega. Kao prototip Mobilize marke, predstavljen je model EZ-1, kreiran da pruža usluge "car sharing" mobilnosti u gradovima.
Kako se u automobilskoj industriji fokus polako premešta sa vlasništva automobila na deljena vozila (car sharing), dostupna gde god i kad god želite, novi brend grupe Renault „Mobilize“ cilja na kupce koji žele da usvoje održivije, zajedničke oblike mobilnosti.
Ponuda novih rešenja mobilnosti namenjena je ispunjavanju potreba preduzeća, gradova i regionalnih vlasti. Osim prvog modela EZ-1, u planu su i vozila drugih namena, odnosno klasa.
Pogledajte prvi model novog brenda
Tako je ovaj brend u stvari fokusiran na rešavanje tri najveća problema sa kojima se suočava automobilska industrija: smanjuje razliku između upotrebe i troškova automobila, s obzirom na to da se automobili trenutno ne koriste 90% vremena; povećava preprodajnu vrednost, kako bi se sprečio pad vrednosti novih vozila za više od 50% u roku od 3 godine od kupovine i doprinosi eliminaciji štetnih gasova.
Pored toga, „Mobilize“ će iskoristiti potencijal više od 6.000 Renault-ovih koncesija u Evropi kako bi ponudio rešenja mobilnosti koja će kupci, u zavisnosti od potrebe, moći da upotrebljavaju od jednog minuta do nekoliko godina. Takva rešenja će biti dostupna u gradovima i opštinama širom Evrope.
Ova vozila, namenjena čestoj upotrebi su modularna, robusna i 100% električna, a ispunjavaće ključne potrebe savremenih korisnika za mobilnošću: deljenje vozila, naručivanje vozila, poslednja faza gradske dostave i prevoz na zahtev.
Vozila se na kraju životnog veka dalje obrađuju i recikliraju u Renault fabrici Re-Factory. Kada baterije električnih vozila postanu nedovoljno dobre za upotrebu u automobilu, Mobilize ih reciklira i vrši prenamenu u stacionarna rešenja za skladištenje energije.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: