Proizvođači automobila sve češće vraćaju svoje kultne modele u život, ali ih prilagođavaju trendovima kako bi osigurali prodaju. Zato ih transformišu u električne i/ili SUV modele. Ovo je naslednik neobične Citroenove limuzine C6, koji postaje nekakav izduženi SUV.
Prvi put je na ulicama snimljen maskirani prototip za znakom Citroena, a kako se čini, ovo će biti neobični miks limuzine i SUV-a. Reč je o duhovnom nasledniku nekonvencionalnog modela C6, koji, osim što će promeniti klasu, ima nameru da se probije u premijum segment i napadne BMW i Audi.
Biće to jedinstvena limuzina D segmenta, a ovaj, do sada neviđeni prototip, otkriva da Citroën sa budućim C6 kreće putem modela C4 – transformišući se iz luksuzne, niske limuzine u zdepasti SUV kako bi išao u korak sa rivalskim proizvođačima.
Return of the C6…? Citroen is readying a distinctive saloon-SUV for launch, and it could succeed the brand’s much-missed luxury wafter https://t.co/c1PjJ2Ngy0 pic.twitter.com/Ts1Wq6JOvr
— Autocar (@autocar) January 18, 2021
Kako prenosi Autocar, poslednja generacija C6 limuzine prodata je u 5.276 primeraka u Evropi, a 2010. godine prodaja je pala na 1.400. Citroën će verovatno pokušati da preokrene taj trend, tako što C6 pretvara u SUV, kao što uostalom gotovo svi proizvođači rade – svoje legende pretvaraju u krosovere.
Bez obzira na kamuflažu, vidi se da ovaj model ima prilično izdužen zadnji deo i “isturen” prtljažnik, pa to govori da Citroen želi da se budući C6 dobro plasira i u Kini, gde su takvi automobili popularniji od klasičnih SUV-ova.
Uprkos nekonvencionalnim dizajnerskim rešenjima, novi C6 postavljen je na istu EMP2 platformu kao i njegova “niža” braća i sestre iz PSA Grupe, Peugeot 508 i DS 9.
To znači da će se nuditi sa sličnim motorima, plug-in hibridima, ali isključuje električnu varijantu. Bar još neko vreme.
Što se tiče pozicioniranja na tržištu, C6 će se takmičiti sa premijum markama, uključujući Audi i BMW, jer, kao je ranije rečeno iz Citroena, ova SUV limuzina će biti demonstracija Citroënovih sposobnosti na višem nivou.
Novi C6 biće opremljen poznatim hidrauličkim sistemom oslanjanja, kakav koristi C5 Aircross. Otkrivanje naslednika C6-ice očkekuje se tek početkom 2022.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare