Opelov krosover “crossland” je u prvom delu tržišnog života bio jedan od najprodavanijih modela ove kompanije. Po prelasku Opela u ruke PSA grupe, novi mali SUV ostaje bez oznake “X” u nazivu, a dobija novo lice, bogatiju opremu, nove praktične detalje, ali i pametni Inteligrip sistem.
Posle “corse” i “mokke”, na red je došlo i to da se posle tri godine na tržištu “sredi” i popularni Opelov krosover “crossland”. Mali porodični SUV je, kao i nova “mokka”, ostao bez “X” oznake u nazivu, a hvali se novim Vizor prednjim delom.
Zadatak mu neće biti lak jer se vraća u segment koji je sada najbrojniji. Naime, moraće da se izbori sa svežim “reno kapturom”, “ford pumom”, “nisanom džuk”, “tojotom C-HR”, bratskim “pežoom 2008” i da ne nabrajamo dalje…
Ipak, novi “crossland” nema čega da se plaši, jer sa novim prednjim delom uvodi potpuno drugačiji stil u segment, a koji je naišao na masovno odobravanje kada je predstavljen na novoj “mokki”. Reč je o novom licu, “opel vizor” koje će se proširiti na čitavu gamu nemačkog proizvođača, a karakterišu ga LED farovi koji čine jednu celinu sa prednjom maskom u čijem centru je novi Opelov znak.
Pozadi su izmene manje, a ogledaju se u novoj tamnoj grafici zadnjih svetala, natpisu modela celom širinom vozila, kao i poklopcu prtljažnika u boji, a sve sa ciljem da novi “crossland” deluje šire.
Kabina nije pretrpela mnogo izmena, tu je i dalje osmoinčna multimedija, ali je oprema bogatija, pa je novi “opel” sada i standardno opremljen sistemima povezanosti sa Apple i Android uređajima. Redizajnirana su prednja AGR sedišta koja brinu o leđima putnika.
Ipak, novi “crossland” je praktičniji, pa se zadnja klupa može pomerati napred-nazad za 150 mm, kako bi se, kada je potrebno, kapacitet prtljažnika povećao sa 410 na čak 520 litara. Najveća zapremina iznosi 1.255 litara.
Kada je reč o motorima, u ponudi su 1,2-litarski benzinci od 80, 110 i 130 KS, kao i dizeli od 1,5 litara sa 110 i 120 KS.
Iako je po sredi redizajn, Opelovi inženjeri su unapredili šasiju kako bi poboljšali dinamiku vožnje. Implementirane su nove opruge i amortizeri napred i pozadi, dok je upravljanje preciznije i brže.
Uprkos tome što nema pogon na svim točkovima, “crossland” nudi Inteligrip – sistem za povećanje trakcije na različitim podlogama. Tako su vozačima na raspolaganju režimi za sneg, blato, pesak, standardni, kao i deaktivacija ESP-a.
Od opreme je kompaktni krosover dobio adaptivne LED farove, “head-up” displej, kao i najmodernije bezbednosne sisteme i asistencije vozaču.
Za one koji žele da budu upadljivi, Opel uz novi “crossland” nudi GS Line+ paket opreme, koji uključuje crne 17-inče felne, crni krov, krovne nosače, LED zadnja svetla, AGR sedišta.
Početak prodaje očekuje se početkom sledeće godine, a cena još uvek nije zvanično potvrđena.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: