Foto: Miloš Nikodijević

Očuvane automobile koji su se proizvodili kod nas ne viđamo često. Još ređe viđamo Zastave 101 kojima je neko posvetio toliko pažnje koliko primerku koji vam danas predstavljamo. Ovo je "Stojadin", star skoro 40 godina, ali je u njega uloženo puno truda, ljubavi i znanja da bi izgledao gotovo kao da je juče sišao sa proizvodne trake. Svaka čast vlasniku Milanu koji ove modele poznaje u dušu - štaviše, diplomirao je upravo na Zastavi 101.

Bez obzira na to što je Fića motorizovao naciju i na proizvodnim trakama opstao čak do 1985. godine, proizvod koji je prosečnom Jugoslovenu zaista ponudio moderan, pouzdan i bezbedan automobil za svoje doba bio je Zastava 101. Poput Fiće, popularni Stojadin je takođe ušao u mnoge porodice, mitove i legende, a samim tim i mnoga srca.

Zastava 101 je tako postala uobičajeni deo svakodnevnog života, a za pojedina zanimanja i obavezni deo školovanja.

Saznajte još:

Naime, kao automehaničar po profesiji, Milan je diplomirao upravo na Stojadinu, ali je i mnogo ranije znao njegovu mehaniku u prste.

U Šapcu je naišao na zapuštenog, matiranog, ali garažiranog i malo voženog Conforta iz 1982. godine. Nakon nešto više od godinu dana restauracije, ovo je danas jedan od najboljih primeraka Stojadina kod nas.

Ovaj Kec zaista izgleda kao da je tek stigao iz fabrike, a na koje se sve detalje mislilo pri restauraciji, otkrivaju fotografije koje možete videti ovde.

Izvor: Autoslavia

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare