Dacia je početkom godine dala do znanja da okreće novu stranicu u svojoj istoriji. Novo poglavlje odražava se u novom logotipu, amblemu i bojama, ali i najavljenim potpuno novim modelima. Ipak, marka ostaje verna svom duhu. Iako formula uspeha ostaje ista, novi vizuelni identitet dodatno naglašava njene vrednosti: jednostavnost, autentičnost i robusnost, uvek po pristupačnoj ceni.
Celokupni grafički dizajn je krajnje pojednostavljen kako bi nas podsetio na posvećenost brenda Dacia stvaranju esencijalnih vozila. Svi elementi dizajna se upotpunjuju i čine celinu, pri čemu pokazuju potencijal za digitalnu primenu. Paleta boja, zasnovana na kaki-zelenoj, označava povezanost marke sa prirodom i istovremeno simboliše terene na kojima modeli marke Dacia dolaze na svoje.
Što se logotipa tiče, oblik slova „D” i „C” je namerno pojednostavljen, a sama slova su prikazana kao slike u ogledalu koje simbolišu ekonomično razmišljanje i domišljatost marke.
Geometrijske linije logotipa stvaraju utisak mehaničkog kretanja niza slova.
Amblem, sa druge strane, predstavlja samo srce logotipa jer su u njemu povezana slova „D” i „C”.
Počevši od juna 2021. novi identitet marke će se postepeno komunicirati različitim kanalima (internet stranica marke, oglašavanje, brošure), a od 2022. godine će krasiti i prodajna mesta. Novi logotip i amblem će zasijati na vozilima brenda Dacia od druge polovine 2022.
Podsetimo da je u januaru Dacia prikazala zanimljiv koncept Bigster, koji će biti najveći model rumunske kompanije, a šta će sve nuditi pročitajte ovde.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: