Peugeot 2008 se već dokazao kao najatraktivniji model u ovom segmentu, zatim je obnovljeni Opel Crossland najavio bogatiju šminku, a priča se sad vraća na početak. Prvi od jednakih je bio C3 Aircross, pa je sada i na njega došao red da bude obnovljen.
Ako poznajete Citroenovu gamu, onda iznenađenja nema. Ono što ste videli na novom C3, kao i na novom C4, ponavlja se i na C3 Aircross krosoveru.
Glavne izmene odmah su vidljive spreda – svetla su dvostruka i horizontalno postavljena, a u ispod ih prati X podloga različitih elemenata. Naime, dvostruki hromirani ševroni sada se pružaju prema LED farovima sa ponešto snažnijim linijama.
Bočna silueta se nije previše menjala. Citroenov krosover je jedan od retkih koji se ne boji visine, a može i da se šepuri plastičnim Airbump detaljima na boku.
Tu su i zaštitne obloge na donjem delu karoserije i blatobranima, na prednjem i zadnjem braniku, a ima i krovne nosače. Međutim, ono što je novo, a što u Citroenu i priznaju jeste i to da je C3 Aircross sada dostigao, takoreći, doba razuma. Više nije toliko razigran, a sve kako bi mogao da se pokaže u jednom zrelijem i luksuznijem izdanju.
Kad je reč o spoljnom izgledu, ponuda personalizacije je proširena i sada nudi čak 70 mogućih kombinacija koje uključuju sledećih 7 boja karoserije: 3 su nove – kaki siva, Voltaic plava i bela Banquise, a tu su i 4 paketa Color ukrasa – dve nove nijanse su Anodised Deep Red i Anodised Dark Blue. Naravno i boja krova može da bude po izboru: bela ili crna u kombinaciji sa novim naplacima dijagonale 17 inča.
Personalizacija je moguća i u kabini, i to kroz niz dostupnih stilova. Svima je ipak zajednička odlična ponuda prostora, „advanced comfort“ sedišta i visoka doza praktičnosti kroz uzdužno podesiva zadnja sedišta.
Zaštitni znak ostaju i brojne ostave za sitnice, dok je ekran infotejment sistema sada veći, odnosno 9-inčni. Oprema je bogata, a zavisno od paketa uključuje do 12 sistema asistencije, kao i Grip Control sistem za bolju trakciju po različitim podlogama.
Poznata je i ponuda motora, a čine je benzinci PureTech 110 i 130, kao i BlueHDi 110 i 120, gde su snažnije verzije u kombinaciji sa automatskim EAT6 menjačem.
Cene još nisu poznate, ali se verovatno neće značajno menjati.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: