Kompaktni krosover sa znakom Audija dobio je nove dizajnerske elemente i napredniju digitalizovanu kabinu. Uzimajući u obzir klasu kojoj pripada, odnosno cene rivala, novi "Q2" biće dosta povoljniji.
Premijum modeli su uvek bili na ceni, a kada je to još krosover, (najtraženiji karoserijski oblik u Evropi), a pritom i maksimalni “lajfstajl”, visoka cena je nešto što očekujemo.
Audi je rešio da sa novim “Q2”, koji odgovara opisu premijum “lajfstajl” krosovera, nastupi sa nižom cenom, odnosno da je ne poveća. Novi “Q2” tako startuje sa 25.000 evra, što je fer jer je reč o redizajnu, a ne o novoj generaciji. Mercedes novu generaciju “GLA” u Srbiji nudi po ceni od 34.812 evra, dok sa druge strane, BMW svoj krosover “X2” ceni od 32.990 evra.
Redizajn je kompaktnom “audiju” doneo malo više centimetara, pa je sada dugačak 4,21 m, dok je širina i visina ostala ista kao pre. Hvali se i koeficijentom otpora vazduhu od svega 0,31 Cd, što je za pohvalu u ovom segmentu.
Ono što se vidi je novi prednji deo, odnosno velika maska hladnjaka je postavljena niže kako bi “Q2” delovao šire, a sa strane su novi i veći usisnici za vazduh sa saćastom rešetkom. LED svetla su sada standard, a opciono se nude i Matrix LED farovi sa sedam individualnih elemenata.
U ponudi su i nove boje: “apple green”, “manhattan gray”, “navara blue”, “arrow gray” i “turbo blue”.
U kabini je izmenjen izgled ventilacionih otvora i ručice menjača, a na listi opcija umesto Alcantare nude se “dinamica” mikrofiber presvlake za sedišta. Za kombinacije boja u enterijeru Audi nudi sedam različitih paketa, od čega četiri pripadaju osnovnim, a tri “S line” specifikaciji.
Ispred vozača je velika digitalna instrument-tabla (Audi Virtual Cockpit), dijagonale 12,3 inča, a multimedijalni ekran je 8,3 inča i koristi poslednju generaciju MMI platforme.
Iako duži nego pre, “Q2” nudi istu zapreminu prtljažnika od 405-1.050 litara.
Što se tiče motorizacije, za novi “Q2” spreman je 1,5-litarski TFSI sa 150 KS i 250 Nm, koji koristi tehnologiju deaktivacije cilindara. Može biti uparen sa manuelnim, ali i sedmostepenim “S-tronic” menjačem, dok je unapređen i olakšan “quattro” pogon dostupan za određene modele.
Početna cena za evropsko tržište je oko 25.000 evra i prodaja počinje ovog meseca, a cenu za domaće znaćemo kada novi “audi Q2” stigne u Srbiju.