Opel je prvo prikazao električnu verziju nove generacije krosovera “mokka”, a sada nam otkriva i standardnu… koja uopšte ne izgleda tako. Novi kompaktni SUV, novim i neobičnim dizajnom unosi pravu svežinu u klasu. Pokreću ga benzinski i dizel motori, dok je kabina puna novih ideja.
Posle krosovera na struju “mokke-e”, koja je ujedno i prvi “opel” sa novim znakom kompanije, iz Riselshajma stiže i „prava“, unapređena “mokka”.
Odlikuje je potpuno novi dizajn i ujedno je prvi “opel” koji otkriva lice kakvo će krasiti i buduće modele ovog brenda.
Uprkos tome što je za 12,5 cm kraća od prethodne “mokke”, nova donosi duže međuosovinsko rastojanje, pa u kabini nudi prostor za petoro putnika, dok u prtljažniku ima 350 litara zapremine.
Sa dužinom od svega 4,15 metara sada je još spremnija za manevrisanje u gradskim zonama.
Nastala je na CMP platformi grupacije PSA, koja je omogućila da sa iste linije silaze modeli sa električnim, benzinskim i dizel pogonom. Opelovi inženjeri su uspeli da smanje masu krosovera za čak 120 kg u odnosu na prethodnika, dok su istovremeno povećali čvrstinu za 30 odsto.
Sada ga osim struje, pokreću i dva benzinska i jedan dizel motor. Reč je o 1,2 turbo-benznicima od 100 i 130 KS, koji raspolažu sa 205, odnosno 230 Nm. Snažniji može biti uparen i sa osmostepenim automatskim menjačem, poznatim iz Pežoovih modela. Tu je i 1,5-litarski dizelaš od 110 KS i 250 Nm.
Zabavan dizajn spolja, nastavlja se i unutra, pa nova “mokka” predstavlja i prvi “opel” koji uvodi novu generaciju digitalnog kokpita: “opel vizor” i “pure panel”.
Integrisani ekrani u “widescreen” horizontalnoj postavci imaju vrlo intuitivni interfejs. Ispred vozača je instrument-tabla od 12 inča, ali na raspolaganju su i određeni fizički taster kako bi se obezbedila vožnja bez traženja komandi u dubini multimedijalnog sistema.
Simpatični krosover opremljen je svim savremenim asistencijama, poput adaptivnog tempomata, aktivnog održavanja vozila u traci, dok su svetla omiljena stavka za pohvalu u Opelovom marketing odeljenju – IntelliLux LED matrix farovi koriste 14 elemenata i automatski se prilagođavaju saobraćaju i ne zaslepljuju nikoga u blizini, dok istovremeno pružaju najbolje moguće osvetljenje.
Prvi put Opel nudi novu “SRi” verziju za “mokku”. Reč je o dizajnerski najdinamičnijoj varijanti, koja standardno dolazi sa sjajno-crnim hromiranim ukrasima, crvenim potpisom, posebnim materijalima u enterijeru, a tu su i dvobojni 18-inčni točkovi koji se uklapaju sa, takođe dvobojnom karoserijom.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare