Foto:KTM

KTM je već nekoliko godina posvećen trkanju u MotoGP, Moto2 i Moto3 šampionatu. Učešće u MotoGP šampionatu naročito je obradovalo ljubtelje KTM-a i ulilo im nadu da bi KTM mogao da ponudi serijski sportski motocikl. Juče je KTM predstavo RC 8C, limitiranu verziju za trkačku stazu sa impresivnim performansama.

Sad već uveliko traje rat dvocilindričnih motocikala srednje radne zapremine. KTM je sa RC 8C zakoračio na to područje, doduše u limitiranoj verziji.

Očigledno da je ovo prvi korak KTM-a ka uličnom dvocilindrašu, jer je KTM upotrebio agregat iz novog Duke 890R modela, a što je još bolje, taj agregat ubačen je u Moto2 šasiju. Može li bolje?

Poput Yamahe koja će da koristi agregat iz MT07, Suzuki najavljuje novi SV650, Ducati Panigale V2, Aprilia RS660, a KTM će prema svemu sudeći da koristi agregat iz Duke 890R modela. Konkurentan redni agregat radne zapremine 889 cm³ koji će za potrebe RC 8C modela isporučivati 128 KS.

Agregat je smešten u šasiju koja je produkt višegodišnjeg iskustva u Moto2 šampionatu. Šasija je izrađena od hrom molibden cevaste šasije. Cevasta šasija je jedna od karakteristika KTM-a, koji se čak ni u MotoGP-u nije odrekao ove konfiguracije.

Aerodinamični oklopi na sebi imaju krilca, baš po uzoru na MotoGP RC16 motocikl. Na lagane felne montirane su trkačke slik Pirelli SC1 gume koje se koriste i u WSBK šampionatu. Suva težina iznosi svega 140 kg što RC 8C čini opakim oružjem na stazi.

Više o KTM 8C RC saznajte ovde.

Bonus video: Upoznajte najmoderniji katamaran na svetu

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram