Kada pravite sportski motocikl uvek mislite da ste sa svakim novim modelom pomakli granice i stigli do limita i tako iznova i iznova. Kada je Ducati izbacio V4R mislili smo da teško mogu da ga poboljšaju, ali danas vam predstavljamo blago unapređenu verziju u vidu Ducati Panigale V4SP.
Posle dugo vremena Ducati je u sufiks modela ubacio “SP” što je akronim rečim “Sport Production” ili sportski motocikl napravljen za prodaju.
“SP” u oznaci modela Ducati je prvi put upotrebio na legendarnom 851 modelu, što je značilo da je to motocikl napravljen na bazi onog koji se takmiči u superbajk šampionatu, piše BjBikers.com.
Novi Ducati V4SP još je radikalnije sportski orijentisan u odnosu na V4S. Sadrži lakše komponente i neke dodatne sitnice koje na trkačkoj stazi uštede na vremenu. Takođe je i agregat u skladu sa Euro5 emisionim standardom.
Konfiguracija agregata u V poznata je po isporuci velikog obrtnog momenta dostupnog na znatno nižim obrtajima u odnosu na redne agregate. Ducati V4SP pokreće dobro poznati četvorocilindrični Desmosedići Stradale agregt u V konfiguraciji sa 4 cilindra i radnom zapreminom od 1.103 cm.
Agregat ugrađen u V4SP isporučuje 214 KS (157,5 kW) pri 13.000 o/min i 124,0 Nm obrtnog momenta pri 9.500 o/min.
Finalni prenos snage vrši se preko 520 lanca, koji je za 0,4 kg lakši u odnosu na lanac koji se serijski nalazi na V4S verziji.
Osim ovih elektronskih dodataka vozaču su na raspolaganju i režimi vožnje u zavisnosti od uslova podloge na kojoj se vozi.
Za pregled svih informacija koje su vam potrebne, u datom trenutku nalaze se na TFT instrument tabli prečnika 5″ koja je potpuno u boji. Osim pregleda informacija, putem instrument table možete podesiti bukvalno sva podešavanja elektronskih sistema.
Novitet iz Dukatija ima poboljšano i ogibljenje, kočnice pa čak i karbonske felne, o čemu detaljno možete saznati na ovom linku, gde se navodi i tačan spisak elektronskih sistema kojima je V4SP opremljen.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: