Ovo je možda i najekstremniji G63 koji smo ikad videli. Ovaj "tenk", koji je uz pomoć čarolije nemačkog tjunera postao raketa, zove se Brabus 900 Rocket Edition i do 100 km/h se lansira za 3,7 sekundi. Biće ih samo 25, a cena je očekivano visoka.
Brabusova serija Rocket projekata sa razlogom nosi to ime. Bez obzira na to da li govorimo o modelu baziranom na Mercedes-AMG GT63 S ili onom na osnovi Mercedes-Benza S650, poznato je da Rocket serija nudi apsurdnu nadogradnju snage i fenomenalna ubrzanja.
Poslednji član Rocket serije koji dolazi iz Bottropa temelji se na onom što bismo smatrali najmanje očekivanim modelom Mercedesa-AMG. Pa, ipak…
Prerađena legendarna „kocka“ možda je i najekstremniji G63 koji smo ikad videli. Kako piše Auto Klub, Brabus ga zapravo opisuje „superautomobilom ograničene serije“, iako, očigledno nema nikakve veze sa stvarnom definicijom superautomobila.
Ipak, tjuning kompanija namerava da napravi samo 25 vozila Rocket serije, koja se zvanično zove Brabus 900 Rocket Edition. Svaki će koštati 571.270 evra sa PDV-om u Nemačkoj.
Ispod poklopca smešten je značajno prerađeni 4,0-litarski V8 motor povećane zapremine na 4,5 litara. Uz dorađene turbopunjače snaga sada iznosi okruglo 900 KS, a najveći obrtni moment je 1.250 Nm koji je elektronski ograničen na 1.050 Nm za zaštitu pogonskog sklopa.
U Brabusu kažu da veliko povećanje snage pretvara G63 u „rasni sportski automobil“, a čini se da i brojke to podržavaju.
Za sprint iz mesta do 100 kilometara na sat, 900 Rocket Edition stiže za samo 3,7 sekundi pre nego što postigne najveću brzinu od 280 km/h (elektronsko ograničenje). Iako pogonski sklop ima dovoljno snage da ide još brže, Brabus kaže da gume nisu sposobne za više.
Nećemo ulaziti u previše detalja o vizuelnim nadogradnjama – ima ih dosta, pa ih možete pogledati u fotogaleriji. Uglavnom, najupadljiviji su spojler na krovu, novi agresivniji branici, masivniji poklopac motora i gigantski 24-inčni točkovi koji su među najzapaženijim na jednoj G-klasi ikad.
Pažnja posvećena završnoj obradi deluje neverovatno i u unutrašnjosti, sa finom crnom kožom na četiri individualna sedišta i ukrasi od karbonskih vlakana za instrument tablu, centralnu konzolu i obloge vrata. Uglavnom, raketa!
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare