Foto: Promo

Prošlo je samo dve godine od kako nas je Moto Guzzi prijatno iznenadio sa modelom V85 TT, a već za 2021. godinu nam stiže osveženje. Realno, Moto Guzzi ništa nije morao da dira na starom V85 TT koji je popularan u celoj Evropi, pa zato pozdravljamo promene koje će ga učiniti još boljim motociklom.

Dobra vest je da agregat nije pretrpeo krupne izmene, pa se i dalje radi o dvocilindričnom vazdušno hlađenom V motoru sa cilindrima pod uglom od 90º i radnom zapreminom od 853 cm³. Snaga od 80 KS pri 7.750 o/min i maksimalni obrtni moment od 80 Nm pri 5.000 o/min takođe su ostali nepromenjeni.

Foto: Promo

Saznajte još:

Ono što je promenjeno je isporuka obrtnog momenta na nižim i srednjim obrtajima, piše BjBikers.com. Tačnije, na već pomenutim obrtajima obrtni moment je veći i isporuka je linearnija.

Ogibljenje je ostalo netaknuto tako da se napred i dalje nalazi KYB prednja obrnuta viljuška sa prečnikom štapova od 41 mm i dužinom hoda od 170 mm.

Foto: Promo

Novi žbičani točkovi sada su napravljeni da prime tubeless gume, tako da će sada vozači moći makar malo bezbrižnije da se voze i nekim rizičnijim terenima.

Za ljubitelje noćne vožnje lepa vest je da V85 TT dolazi sa LED svetlima koja i te kako čine razliku pri vožnji kada je vidiljivost slaba.

Foto: Promo

Moto Guzzi V85 TT i ranije je nudio tri režima vožnje, a sada je elektronski sistem dobio još dva dodatna moda: Sport i Custom pridružuju se Rain (kišnom), Street (uličnom) i Off Road (za teren) režimima.

Foto: Promo

Detaljno o ovom novitetu sa Moto Guzzi znakom, pročitajte ovde.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar