Posle RS600 koji je izazvao veliku pažnju, Aprilia nam je konačno predstavila i naked verziju - Tuono 660. Na prvi pogled deluje da su samo stavili nešto manje oklopa i prilagodili upravljač za uličnu vožnju, a da je ostatak zapravo RS660. Zaista Tuono 660 i RS660 dele mnogo toga, ali se ipak radi o dva motocikla sa različitom namenom.
Malo šaljivim tonom možemo da kažemo da je Tuono 660 dete Tuono 1100 modela i mlađi brat RS660. Od svog roditelja Tuona 1100 dobio je pola agregata, a stariji brat mu je pozajmio svoja tehnička i elektronska rešenja. Takoreći, RS660 i Tuono 660 su brat i sestra blizanci, svako lep na svoj način, a u duši pravi sportisti i takmičari, piše BjBikers.com.
Odmeren, fin, ali sportski agregat
Dakle, agregat je isti poput onog koji koristi RS660, sa tim što snaga koju isporučuje iznosi 95 KS. Sama konfiguracija i tehničke karakteristike iste su kao kod RS660. Odnosno, radi se o dvocilindričnom rednom agregatu radne zapremine 660 cm3 sa dva redna cilindra koji zapravo predstavljaju polovinu V4 agregata.
Nisu još objavljeni svi tehnički podaci za Tuono 660, pa se ne zna na koliko obrtaja se isporučuje snaga. Verovatno su obrtni moment i konjska snaga na približnom broju obrtaja kao kod RS660 modela, kod kog se maksimalna snaga isporučuje 10.500 o/min, a maksimalni obrtni moment na od 67 Nm pri 8.500 o/min. Verujemo da će odstupanja u isporuci snage između RS660 i Tuono 660 biti minimalna.
Mala težina, više zabave
Aprilia nije bila opsednuta time da napravi snažan agregat, već su igrali na to da naprave zabavan motocikl. Ključ u pravljenju zabavnog motocikla je dobar odnos snage i težine. Iako agregat nije za potceniti, glavni adut Aprilia Tuono 660 je mala težina. Sa svim tečnostima kada je Tuono 660 spreman za put, težina iznosi svega 183 kg.
Kako su uštedeli na težini, kao i šta podrazumeva nov elektronski paket koji je Tuono660 dobio, saznajte ovde.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: