Harley Davidson je rešio da nam ponudi nešto drugačije. To drugačije zove se Pan America 1250 - prvi adventure motocikl ovog američkog brenda. Prema svemu sudeći, uopšte se neće osramotiti, pošto su motor i ostale komponente zaista respektabilni. Zanimljiva stvar je što je i sam dizajn motocikla ostao dosledan Harley Davidson stilu.
Za kompletan razvoj Pan America 1250 modela Harley Davidson je svojim inženjerima dao potpunu slobodu. Naravno, uz ograničeni budžet kom su morali da se prilagode. Iz svega se rodio zanimljiv, i što je bitno, drugačiji adventure od onih koji se trenutno nude na tržištu.
Za pokretanje motocikla napravljen je dvocilindarski motor u V konfiguraciji, sa razmakom od 60° između cilindara. Manji ugao omogućio je da bude kompaktan.
Radna zapremina je 1.250 cm3 iz kog su inženjeri uspeli da izvuku sasvim pristojnih 150 KS. Isporuka snage prilagođena je tome da najveći deo bude raspoloživ na niskim i srednjim obrtajima, čemu u prilog govori i to da maksimalni broj obrtaja iznosi 9.500 o/min.
Harley Davidson nije štedeo ni na kočnicama, pa se napred nalaze Brembo radijalno postavljene monoblok, četvoroklipne kočione čeljusti i dva diska prečnika 320 mm, dok se pozadi nalazi jedna dvoklipna kočiona čeljust i disk prečnika 280 mm.
Ukoliko izuzmemo prednji deo motocikla koji vizuelno doprinosi da deluje da je ceo širok, Pan America 1250 je zapravo prilično uzana zahvaljujući dvocilindarskom V motoru.
Položaj sedenja je klasično uspravan, pa vozač sedi takoreći u motociklu, pošto je sedište malo spušteno iza rezervoara.
Što se autonomije tiče, rezervoar je zapremine 21,2 litre i uz deklarisanu potrošnju od 4,9 litara omogućava domet od nešto preko 400 km. Težina motocikla spremnog za put, to jest sa svim tečnostima iznosi 242 kg.
Više detalja o prvom adventure motociklu sa potpisom Harley Davidsona, saznajte ovde.
Bonus video:
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: