Hyundai uveliko sprema novu generaciju svog bestselera “tucson”. Do sada je otkriven potpuno novi i vrlo futuristički dizajn ovog SUV-a, a nedavno i detalji sa finalnih testiranja, pre zvanične premijere zakazane za 15. septembar.
Sa preko sedam miliona prodatih jedinica od 2004. godine, od čega 1,4 miliona samo u Evropi, “tucson” je Hjundaijev najprodavaniji model.
Dok čekamo sredinu septembra i zvanično otkrivanje, kada ćemo znati sve pojedinosti, od tehnologija, motorizacije i cena, Hyundai otkriva kako je proteklo finalno dinamično testiranje novog SUV-a.
Inače, ovo će biti i prvi model sa znakom Hjundaija koji će uvesti potpuno novi, vrlo futuristički dizajn pod nazivom “sensuous sportiness”.
Spolja je prikazan “parametric dynamics” dizajn koji sadrži vrlo smele površine u obliku dijamanata koje svetle. Tu su i nova specijalna svetla integrisana u novu prednju masku.
Inače, “tucson” će biti biti veći i širi nego pre, imaće dužu haubu i kraće prepuste, što omogućava i veće međuosovinsko rastojanje, odnosno više prostora u kabini.
I enterijer uvodi potpuno nova pravila, pa će instrumenti biti postavljeni niže na digitalnoj tabli, dok će kabinom dominirati veliki ekran multimedijalnog sistema.
Tokom proteklog perioda, novi “tucson” je testiran u Evropi gde su sprovedene provere izdržljivosti, kao i zahtevne vožnje kako po trkačkim stazama (Nirgburgring), zatim javnim putevima u hladnim i toplim vremenskim uslovima, tako i po teškim terenima.
Terenske provere obavljene su u Češkoj gde je i fabrika u kojoj će se proizvoditi popularni SUV, kao i u Austriji. Na posebnim poligonima ovaj model morao je da prođe ekstremne zadatke, kako bi dokazao sposobnost 4×4 pogona, ali i udobnost i upravljivost vozila.
Tako su konstruktori proverili čvrstinu karoserije poznatim testom da dok vozilo stoji na tlu samo na dva točka, otvaraju i zatvaraju sva vrata. Sve je proteklo odlično, pa su započeti testovi nivoa buke i vibracija na različitim podlogama.
Potom se novi “tucson” proveravao i tokom vožnje kroz vodu pri velikim brzinama, a zatim je usledio test kočnica na strmim nizbrdicama. Kada je ustanovljeno da je sve u potpunom redu, započeti su testovi kapaciteta vuče koji su se sprovodili u austrijskim Alpima.
Na planini Grosglokner, “tucson” je prošao zahtevne terene sa prikolicom, a ocenjivalo se ponašanje i stabilnost pri vuči uzbrdo, nizbrdo i kroz krivine.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: