Nekada poznat po snažnim motorima ogromne kubikaže, koji zagađuju poput lokomotive na ugalj, američki proizvođač automobila Dženeral motors sada menja logo i pokreće marketinšku kampanju za električna vozila, kako bi se predstavio u novom svetlu: kao kompanija koja proizvodi vozila koja ne zagađuju životnu sredinu.
Stari logo sa belim slovim „GM“ na plavoj pozadini zameniće plava slova na beloj pozadini zaokružena plavom bojom. To je najveća promena znaka od 1964. godine.
Inače, ovaj automobilski gigant pod svojim okriljem drži brendove: Kadilak, Bjuik, GMC i Ševrolet, a ranije je bio zadužen i za Opel, Daevu, Saab i mnoge druge.
Kako su naveli, do 2025. godine svetlo dana ugledaće novih 30 vozila na baterije. Nova kampanja, saopštili su, treba da predstavi njihovu progresivnu viziju budućnosti.
Krajem prošle godine, GM je objavio da se približava otkriću nove hemije za baterije koje će za manje od pet godina cenu električnih vozila učiniti jednako pristupačnom kao što je cena vozila s motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
Neka će moći da pređu i više od 700 kilometara sa jednim punjenjem baterija i ubrzavaće od nule do 100 km/h za samo tri sekunde.
Kompanija je obećala da će do 2025. godine investirati 27 milijardi dolara u proizvodnju vozila na baterije. Investitori na berzi sve više se interesuju za kompanije koje proizvode električna vozila. Tržišna vrednost Dženeral motorsa porasla je neznatno i iznosi 61 milijardu dolara.
Sa druge strane, akcije kompanije Tesla porasle su za 800 odsto prošle godine, a tržišna vrednost prešla je 800 milijardi dolara. To je dovelo i do promene na vrhu liste najbogatijih ljudi na planeti, pa se šef Tesle, Ilon Mask sada nalazi na tronu. Kako se ovaj Južnofrikanac obogatio, pročitajte ovde.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: