"Logan" je prvi Dačijin model otkako ovaj rumunski proizvođač posluje sa francuskim Renoom. Sada je spremna treća generacija, koja je prostranija, bezbednija i modernija.
Model koji je vrlo popularan izbor domaćih kupaca sada stiže u novom izdanju. Novi “logan” je kao i “sandero stepway” konstruiran na modularnoj CMF platformi koja je sa ojačanom strukturom i u kombinaciji sa šest vazdušnih jastuka, omogućila i veću sigurnost.
Takođe, sada je duži za 3,6 cm nego pre, što je doprinelo većem međuosovinskom rastojanju, tako da prostora u kabini ima više, a veća je i zapremina prtljažnika, dok ima i više prostora za odlaganje.
Što se tiče dizajna, treća generacija “logana” uvodi moderniju formu koja se ogleda u oblim linijama, dok je vetrobransko staklo pod većim uglom, krov je niži za jedan cm, a bočna stakla manjih dimenzija. Osim dinamičnijeg izgleda, ovo je dodatno doprinelo i boljoj aerodinamici vozila.
Ipak, najupadljiviji su novi LED farovi u Y obliku, koji krase i novog “sandera”, a ako se Dačija odluči da ovo bude novi svetlosni potpis čitave game, mi odobravamo.
Osim toga, nova baza doprinela je i mogućnosti ugradnje novih sistema za pomoć u vožnji, među kojima i napredni sistem aktivnog kočenja i sistem automatskog poziva u eCall.
Moderne tehnologije uvedene su i u kabinu, pa Dačija sada za nove modele nudi sistem “Media Control”, koji omogućava upravljanje radio-uređajem, telefonom, kao i navigacijom direktno sa pametnog telefona. Naprednije verzije ovog sistema “Media Display” i “Media Nav” dolaze sa posebnim ekranom u okviru centralne konzole.
Zahvaljujući novoj modularnoj platformi, novi „logan“, kao i “sandero stepway” pokreću štedljiviji benzinski motori, kao i oni na auto-gas, dostupni i u kombinaciji sa bezstepenim automatskim menjačem.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare