Šuška se sve glasnije da dolazi električni BMW M2 sa 1.360 KS, i to kako bi obeležio 50 godina M odeljenja.
Sledeće godine BMW M odeljenje proslavlja 50-godišnjicu, a s obzirom na najave, poput M5 CS-a i Serije 7 na struju, možemo da očekujemo „godinu punu iznenađenja“. Nedavno je Auto Klub pisao o tome da bi jedno od iznenađenja moglo da bude i potpuno električni iM2, kojim bi BMW obeležio 50. rođendan sportske divizije.
I zaista, koji je bolji način za obeležavanje takvog jubileja nego sportskim kupeom sa suludim specifikacijama? BMW iM2 razvija se pod kodnim imenom ‘Project Katharina’, a glasine kažu da će ga pokretati četiri električna motora koji će proizvoditi kombinovanu snagu od 1.360 KS (1.000 kW).
Do stotke će mu trebati između 2 do 2,5 sekundi kako bi obišao Nürburgring za manje od 7 minuta. To znači da bi električni kupe mogao da se nađe među top 10 na listi najbržih, gde su modeli poput McLarena 720S ili Ferrarija 488 Pista. Iako zvuči možda previše brutalno da bi bilo istinito, Car Magazine navodi da glasine dolaze iz pouzdanog izvora.
O modelu se još uvek ne zna mnogo, ali britanski časopis je naveo da će koristiti „najekstremniju bateriju zamišljenu do danas“, kao i „radikalno napredni nivo vektorskog obrtnog momenta do sada dostupan samo automobilima koje vidimo u crtaćima“.
Cilj projekta ‘Katharina’ je da se pokažu ekstremne performanse i upravljivost koji su dostupni elektrifikacijom.
Treba imati na umu da još ništa nije sigurno, sve dok to ne potvrdi proizvođač automobila. Sa druge strane, BMW Blog je objavio kako ove tvrdnje nisu istinite, i da iM2 projekat ne dolazi 2022. sa spomenutom izlaznom snagom. Međutim, električni sportski kupe je potvrđen još u januaru, sa ciljanim datumom lansiranja ove godine. Prošlog meseca viđen je i kamuflirani električni automobil s telom M2.
Jedino što možemo da uradimo je da čekamo i pratimo razvoj događaja. Naša pretpostavka jednako je dobra kao i vaša, ali činjenica da se BMW možda igra s idejom elektrifikovanog performance kupea ne može da se sakrije. Uz to, elektrifikacija neće poštedeti nikoga, pa tako ni BMW M odeljenje.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: