Milan Belin, predsednik Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova, u intervjuu za Nova S tvrdi da su kupci najveće žrtve aktuelne krize na automobilskom tržištu. Problemi su počeli početkom prošle godine, a kako trenutna situacija utiče na tržište novih i polovnih automobila u Srbiji, pogledajte u videu iznad.
Predsednik Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova objašnjava kako su pandemija koronavirusa, nestašica mikročipova, ali i požar u japanskoj fabrici doveli do nestašice novih automobila, koja je zatim prouzrokovala i rast cena polovnjaka.
Na nove automobile sada se čeka između 6 meseci i godinu dana, a brojni kupci već isplaćuju rate kredita za automobil koji još uvek nije stigao. Proizvođači radije prodaju svoje modele na profitabilnijim tržištima kao što su Švajcarska, Italija, Francuska i Nemačka, dok Srbija nije na listi prioriteta zbog nižih marži koje su prouzrokovane činjenicom da je kod nas slabija kupovna moć. Milan Belin se osvrnuo i na uzročno-posledičnu vezu rata u Ukrajini sa cenom i dostupnošću automobila širom Evrope.
U videu na početku teksta možete videti i savet predsednika Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova za kupovinu automobila, i na koji način možete da se zaštitite od predugog čekanja na isporuku vašeg četvorotočkaša.
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram