Poslednjih meseci jedna torba uspela je da zaseni Žakemusova mini-izdanja i da postane omiljeni komad. To je torba američkog brenda Telfar koja je toliko popularna da se rasproda u 15 minuta i za nju postoje duge liste čekanja. Najjeftiniji model košta oko 14.000 dinara.
Ima modnih komada koji kultni status steknu čim se pojave na tržištu, a uz to se stvara i lista čekanja, što samo potvrđuje koliko žene žude za tim.
View this post on Instagram
Onlajn radnja Lyst, koja nudi i pretragu modnih artikala, proveravala je koji komadi su u poslednja tri meseca privukli najviše pažnje njihovih klijenata. Prvo mesto zauzela je dizajnerska torba srednje klase, a koja beleži povećanje interesa za 270 odsto, pišu na sajtu Womanandhome.com
To je torba američkog brenda Telfar, iza kog stoji 35-godišnji modni dizajner Telfar Klemens. Ova modna marka osnovana je u Njujorku 2005. godine, a njena specijalnost je uniseks odeća, pa ne čudi što je slogan brenda „Nije samo za tebe, za sve je“.
View this post on Instagram
Torba koja je izazvala toliki interes javnosti, pa je u potpunosti rasprodata sa službene stranice brenda, zapravo je tzv. šoper model koji dolazi u tri veličine: mala za koju je potrebno izdvojiti oko 14.000 dinara, srednja koja vredi oko 17.500 dinara i velika čija je cena nešto više od 25.700 dinara. Takođe, ovi modeli su dostupni u čak 17 nijansi.
View this post on Instagram
Ova torba pobudila je i veliki interes američke političke zvezde Aleksandrie Okasio-Kortez koja joj je posvetila i posebnu objavu na svom službenom Instagram profilu. A spoj politike i mode u ovom slučaju ne čudi budući da je mladi dizajner afroameričkog porekla i njegov brend se našao u žiži pokreta ‘Black Lives Matter’. Tako brojni modni stručnjaci smatraju kako smo zagrizli u novu modnu eru, a ova torba samo je simboličan primer promena u društvu.
Lyst navodi kako Telfar predvodi revoluciju u načinu kupovine, delimično podstaknut pandemijom i globalnim promenama.
„Postoje jasni signali da potrošači i dalje vole modu, a ne samo trenerke ili majice s kapuljačom. Kupci su spremni da potroše na marke koje izazivaju uzbuđenje i radost bez obzira na globalnu nesigurnost“, otkrivaju sa pomenute stranice.
*
View this post on Instagram
*
View this post on Instagram
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: