Podeli
Foto: Nova.rs

Pijačni marketing dostiže novi nivo u "mudrolijama" kojim prodavci skreću pažnju na svoje proizvode, ali i upozoravaju kupce - mame "posnim čvarcima" i lubenicama "slatkim kao tuđa žena", i mole da ne štipamo šljive i ne guramo nokte u tikvice. Skupili smo neke od bisera s naših pijaca i napravili kratko uputstvo za ponašanje.

I na pijaci mora da se zna red – zabranjeno je čapanje grožđa, štipanje šljiva i guranje noktiju u tikvice. Nekad je potrebno i pripretiti, što više govori o navikama kupaca, nego o prodavnicama.

Ne guraj nokte u tikvice

Ne stiskaj šljivu

Ne čapaj grožđe

Bez štipanja, udaram po rukama

Oj, #Srbija među šljivama, smatraj se upozorenom…;)

Posted by (S)misao društvene lobotomije on Уторак, 11. септембар 2012.

S druge strane, slatke reči biraju pijačni prodavci kad treba da svoje voće i povrće istaknu u odnosu na konkurenciju. Nije više dovoljno navesti cenu, napomenuti da je nešto super ukusno i ukazati na poreklo – lubenice su sada “slatke kao tuđa žena”, paradajz “slađi od prve ljubavi”, breskve tako “slatke i mekane da možeš da ih jedeš i bez zuba”, a paprike “ljute kao prevarena žena”.

Lubenica slatka kao tuđa žena

Paradajz slađi od prve ljubavi

Tezga BR. 234

Posted by Dragan Daci Aleksic on Четвртак, 23. јул 2020.

Asortiman je proširen u skladu s aktuelnim trendovima, pa se “posni čvarci” i sveži mozgovi nude kao posebni hitovi sezone.

Posni čvarci za mršavljenje

Konačno i posni čvarci ..

Posted by Slavisa Kostic Kolle on Четвртак, 12. септембар 2019.

Sveži mozak, vrlo povoljno

#lobotomijaSvi mi znamo nekoga kome je preko potreban svež mozak, neki ih znamo i preko nekoliko…:)

Posted by (S)misao društvene lobotomije on Среда, 19. август 2015.

A usput, možete nešto i da naučite. Na primer, da ponovo čitate ćirilicu. Ili neku novu narodnu mudrost. Ili bar da se zamislite nad onim što je pisac hteo da kaže.

Ćirilica, da ne bude zabune

Srbi su poceli sve manje da se razumeju a svi su pismeni!

Posted by Saša Borojević on Понедељак, 06. јануар 2020.

Pa ti potrefi

"Lubenicu i ženu ne možeš izabrati već samo potrefiti."

Posted by Neverovali ILI DA on Уторак, 12. јул 2016.

Bitno da je zlatni

#lobotomijaŠto, bre, samo šest?!Deli mi bar sedam komada…;)

Posted by (S)misao društvene lobotomije on Понедељак, 18. фебруар 2019.

A, ako vam sve to nije dovoljno i ipak ste se zalepili za cenu, uvek možete da sačekate specijalnu akciju. Ili “ekšn” kako se na pijaci kaže.

Tajna veza Novaka Đokovića i cene jaja

#lobotomija #BravoNoleZa pobedu treba imati jaja…:)

Posted by (S)misao društvene lobotomije on Среда, 03. јун 2015.

Ekšn

#onokad srpski pijačari pozovu kupce na akciju…:)))

Posted by (S)misao društvene lobotomije on Среда, 30. јануар 2013.

Kupiš bure, gaće gratis

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar