Želja za popularnošću i slavom ume da bude tako velika da neke ljude zaslepi toliko da počnu da pribegavaju bizarnim trikovima. Slično se događa sa svima onima koji uništavaju svoju kosu kako bi ih primetio najpopularniji frizer Jutjuba i tako ih proslavio.
“Bred, ako gledaš, ovaj video je za tebe.”
“Brad Mondo, molim te, pogledaj me!”
“Gledaj nas, Bred Mondo!”
Bred Mondo, koji važi za najvećeg frizera na Jutjubu, svoj kanal je pokrenuo pre nekoliko godina, nakon čega je otkrio format koji mu je doneo skoro šest miliona pratilaca.
Sve se svodi na to da Bred komentariše šta drugi ljudi u svojim videima rade sa kosom. Danas na osnovu svoje serije “Hairdresser Reacts” Bred ima i salon i liniju proizvoda XMondo Hair, milionske pratioce na TikToku i Instagramu i armiju odanih fanova.
Takođe, Bred redovno i pošteno linkuje ljude čije videe komentariše, tj. upućuje gledaoce direktno na njih. Zato je neopisiva želja onih manje poznatih na Jutjubu da se nađu u Bredovom pregledu i tako steknu ogroman broj pratilaca. A da bi to dobili, u stanju su da urade svašta sa svojim frizurom. Oni koji su imali „sreću“ da svojom sprženom kosom u ruci privuku Bredovu pažnju dobili su i broj pregleda koji sami nikada ne bi uspeli da dostignu, pa je samim tim uništavanje sopstvene kose među bjuti influenserima u pokušaju – postala nova sportska disciplina, piše Buro247.hr.
Inače, od marta ove godine, tačnije od pandemije koronavirusa i karantina, kosa je postala pravi poligon izražavanja i kreativnosti. Tako su se na Jutjubu gomilali amaterski snimci s naslovima “uradio sam to zbog karantina”, i to sa veoma raznovrsnim rezultatima i posledicama.
Sam Bred počeo je da snima videe u formi tutorijala kako bi svojim entuzijastičnim pratiocima pružio savete o farbanju kose ili, na primer, o tome kako da sami sebe ošišaju. Zatim je napravio i videe u kojima komentariše snimke onih koji te savete isprobavaju.
Trenutno stanje jeste – nebrojeno videa farbanja, šišanja, stavljanja mini-valova od kojih podilazi jeza, ali ih ljudi gledaju potpuno hipnotisani.
Oni koji sve to rade obično iskreno kažu da je sve zbog popularnosti. Neki tvrde da ove videe prave za „opšte dobro“, kako bi ljudi shvatili da neke stvari ne treba da se rade kod kuće, već da ih treba prepustiti profesionalcima. Ima i onih koji kažu da im je lakše što su svoje greške objavili i dobijaju podršku sa svih strana.
A u osnovi svega je, bez sumnje, očajnička potreba da se dopadnemo drugima, uz utešnu misao – kosa će opet svakako izrasti.
BONUS VIDEO:
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: