Već znamo da su društvene mreže izvor zarade za mnoge mlade ljude širom sveta, koji postaju "influenseri" kada skupe veliki broj pratilaca. Jedna od najbrže rastućih mreža svakako je Tik - Tok, a na njemu je sve više mladih koji imaju na milione pratilaca – a samim tim, brendovi žele da se oglašavaju kod njih.
Tik – Tokerka Adison Rae rešila je da javnosti otkrije koliko poznati influenseri dobijaju novca za reklamu. Gostujući u podkastu Dejvida Dobrika, ona je otkrila cene od kojih ćete pasti u nesvest.
Adison je trenutko druga najpraćenija osoba na Tik – Toku, odmah posle bivše članice Hajp Hausa, Čarli d Amelio. Uz 45 miliona pratilaca i preko 2,5 milijardi lajkova, cena plaćenih objava vrtoglavo je visoka, prenosi „TeenStar“.
„Koja je najveća cifra koju je neko sa Tik – Toka dobio za reklamu“, upitao ju je Dejvid, na šta je ona odgovorila:
„Hm, mislim da je 90 hiljada dolara (prim.aut. oko 9 i po miliona dinara). To je ono što ja znam“, rekla je.
Ipak, pojasnila je da u tu cenu ne ulazi samo jedna objava, nakon što je Dejvid komentarisao da ga nervira činjenica da su Tik – Tokeri plaćeni po objavi.
„Ono što mrzim kod Tik – Tok cenovnika jeste činjenica da se Tik – Tokeri plaćaju po objavi. Znači, kad bi neko uzeo da sračuna, to bi značilo da ti možeš da zaradiš i preko 18 miliona dolara, ako objaviš 30 videa u kojima je sponzorisani brend“, upitao ju je.
„Ne, samo kad je video obeležen kao reklama, tada je neko plaćen“, objasnila je ona.
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare