Foto; Sipa USA / ddp USA / Profimedia

Iako je u poslednje vreme nemoguće da niste čuli neki njen hit, da vam je pre godinu dana bilo ko pomenuo ime "Doja Cat", verovatno biste bili u fazonu "Šta?".

Njen prvi studijski album 2018. godine nije uspeo da je lansira u planetarno popularne zvezde, međutim, rek kada je objavila šaljivi singl pod nazivom „Mooo!“ publika je krenula da obraća pažnju.

Video, u kome pevačica peva o kravama, odevena u kostim krave, brzo je postao viralan – ono što je trebalo da bude interna šala sa prijateljima na Instagramu, lansiralo je Dojinu karijeru, navodi „TeenStar“.

To je pokrenulo #MooChallenge, koji je na društvenim mrežama izazivao podeljene reakcije.

Nakon toga, pevačica je pala u zaborav sve do novembra 2019. godine, kada je Amalaratna Zandile Dlamini, kako je Dojino pravo ime, objavila album „Hot Pink.“ On je debitovao na 93. mestu „Bilboardove HOT 200“ lestivice, uz nekoliko manje uspešnih singlova.

PROČITAJTE JOŠ

Međutim, tek nakon što je korisnica „TikToka“ Harli Šarp, objavila je video u kome u kupatilu igra uz refren pesme – što je vrlo brzo učinila da se zarazan ritam proširi i na druge korisnike ove društvene mreže koji su krenuli da čine isto.

Uskoro je bilo nemoguće ne čuti ove zvuke i ples: online zvezde poput Eme Karmikel i Šarli Demalio bile su deo izazova, glumica Laura Dern ali i Doja lično.

U februaru ove godine, Doja je objavila spot za pesmu u kome, ne samo da je izvela deo koreografije, jer je pozvala Haley da bude deo spota, koji je do sada pregledan preko 68 miliona puta.