Foto: Promo

Srbija je kao i veliki deo sveta na mapi Negroni week, koji se ove godine obeležava od 16. do 22.09.2024. godine.

G3 Spirits, kao distributer Campari grupe, ove godine se priključuje organizaciji i poziva sve barove i lokale da se priključe globalnom obeležavanju u čast Negroni koktela i da pokažu svoje umeće u kreiranju nesvakidašnjih ukusa i receptura. Barmeni i miksolozi imaće priliku da se okušaju u ovogodišnjem takmičenju, gde će najbolji koktel dobiti nagradu – putovanje u Firencu, mesta rođena originalnog Negroni koktela. Tokom celog procesa, tokom Negroni nedelje i samog takmičenja, svim učesnicima na raspolaganju biće Nikola Vlahović, Brand ambasador Campari grupe za Srbiju.

“Imbibe magazine”, koji se bavi spirits & beverages industrijom, u saradnji sa Campari grupacijom, 2013. godine, dolazi na ideju da organizuju nedelju u kojoj će se slaviti jedan od najpopularnijih svetskih koktela. Ideja je bila da se pored obeležavanja Negroni koktela i širenja svesti o njemu, na ovaj način prikupljaju sredstva za pomoć najugroženijima svuda na svetu.

Trenutno ovaj događaj broji preko hiljadu registrovanih mesta gde se održava Negroni week i na taj način se obezbeđuje preko pet miliona dolara, koji se doniraju isključivo u humanitarne svrhe.

Tokom nedelje kojoj se ceo svet raduje i u kojoj se slavi istorija i održava nasleđe u barovima i restoranima širom sveta, kreiraju se jedinstvene recepture i varijacije na bazi originalne recepture koktela Negroni.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar