Svetlana Ceca Ražnatović Foto:Antonio Ahel/ATAImages

Pevačica Svetlana Ceca Ražnatović govorila je o brojnim stvarima iz svoj poslovnog i privatnog života.

Ona je već 36 godina na estradi, a sada je priznala i koliko je u današnje vreme teško biti Ceca.

„Nije teško iz ove perspektive… to je blagoslov. U životu nije sve lepo, to mi je jasno, ali kada ste iznad površine – uvek ste na udaru jakih vetrova. Sada sam oguglala na sve. Ranije, dok sam bila mlađa, pogađalo me svašta. Preispitivala sam sebe tada. Sada me briga šta će ko da kaže. Iste stavove imam i sada kao i pre. To sam jednostavno ja. Nikada se neću menjati da bih se nekome dopala. Bitno je samo ko kaže, ne šta kaže. Ne pogađa me kritika nekoga ko me celog života gleda snajperom. To je ozbiljna razdaljina“, rekla je ona za „Pink.rs“.

Osvrnula se i na obnovu saradnje sa Futom i rad na pesmi „Za kraj“ koju je otpevala za potrebe filma „Nedelja“ o Džeju Ramadanovskom.

„Meni je jako drago što je Futa ponovo pun tog kreativnog elana, što se vraća na velika vrata i što ponovo sarađujemo. On i Marina su napravili revoluciju u muzici. Narod je željan te muzike i to se vidi i po pesmi ‘Za kraj’. Eto, i na Majinu ideju smo ponovo snimili pesmu ‘Ne računaj na mene’ koju sam prvobitno snimila sa Mirom Škorić koja je gostovala na mom albumu. Ona je želela to da snimimo za potrebe novogodišnjeg programa. Snimile smo to začas, s puno ljubavi. Publika je to odlično prihvatila. Eto, te dve pesme su mene baš mnogo usrećile“, istakla je Ceca i progovorila o novom albumu.

Ceca Ražnatović Foto: Antonio Ahel/ATAImages

„Na njemu će biti i Futa i Braja, Handanović i još neki autori. Ova poslednja pesma pokazuje šta mene ispunjava kao osobu. Verovala sam u nju! Nisam mislila da je komercijalna. Verovala sam da će se dopasti publici. Reakcije koje sam čula su: Plačem i ježim se! Od Adila sam dobila kompliment u fazonu: ‘Šta si nam ovo uradila… kakvi ukrasi, kakvo pevanje'“, istakla je Ceca.

Na kraju je priznala i koji svoj album najviše voli i koja pesma joj je omiljena.

„Svoj album koji sam najviše puta preslušala u životu je ‘Ljubav živi’. U tom momentu kada sam ga snimala bilo mi je jako teško. Tada sam osećala bol, pritisak. Mislim da sam sve to pretočila u te pesme. Ta emocija se oseća, čuje. On uopšte nije svetao, taman je, mračan, pun tuge, ali sam njega najviše slušala. Privatno najviše volim pesmu ‘Od tebe ne znam da se oporavim’, ‘Rekom bez vode’, ‘Čudo moje'“, zaključila je pevačica za pomenuti medij.

BONUS VIDEO: Ćana: Nisam od pevačica koje će reći – pišite, nema veze šta, ali samo stavite veliku sliku