FOTO: Printscreen/Youtube/JELENA KARLEUŠA

Jelena Karleuša danas je objavila prvu pesmu i spot sa svog 11. po redu studijskog albuma pod nazivom "Alpha".

Karleuša je napravila pauzu od punih 11 godina kada je reč o objavljivanju novog albuma, a o novom materijalu govorila je godinama unazad. Iako je često najavljivala da pesme „samo što nisu izašle“, njeni fanovi su godinama ostajali uskraćeni.

PROČITAJTE JOŠ

„Diva“, kako često sebe naziva, danas je konačno objavila novu pesmu koju je nazvala „Karlyb*tch“.

Spot otvara krupni plan Karleuše sa zelenom maskom sa bodljama na glavi, a pevačica potom izgovara sledeće reči:

„Oduvek sam se trudila da budem na pravoj strani. Osporavana, hvaljena, svejedno. U vaš život dovele su me emocije, strast, mašta. Za neke normalna, za neke frik, ali u svemu uvek – alfa.“

Karleuša potom počinje da peva, a tekst koji potpisuje Mimi Mercedez nesumnjivo će privući pažnju javnosti.

„Kažu neukus i kič je, sine Karli Božiji bič je, bolje reci kakvog ukusa je sok od moje pi*ke“, izgovara Karleuša dok igra, između ostalog, u staklenom kavezu.

Potom je vidimo kako se vozi kolima, a taj kadar kao i celokupna estetika te scene neodoljivo podseća na deo spota Lejdi Gage i Bijonse za pesmu „Telephone“.

Nije tajna da Karleuša često pronalazi inspiraciju u svetskim zvezdama, te je i ovog puta pokušala da na naše prostore prenese tamošnje ideje, ali sa jednom razlikom – njen spot, bez obzira na to koliko je para u njega uloženo – deluje niskobudžetno. I kao šlag na tortu dobili smo dva momenta ne tako suptilnog product placement-a, koji su zasigurno mogli da budu manje uočljivi.

Iako se ovo neće dopasti njenim fanova, Karleuša za potrebe spota za pesmu „Karlyb*tch“ nije donela ništa novo. Neobični kostimi, maske na glavi, izbeljene obrve i neuobičajene koreografije nisu ništa novo ni na svetskoj sceni. Lejdi Gaga je pre više od decenije unela „estetiku ružnog“ na velika vrata, inspirisana svojim prethodnicama Madonom i Bjork, a Karleuša, čini se, pokušava domaćoj publici to da predstavi kao nešto revolucionarno.

Haljine od lateksa, neon zelena perika, scene koje bi trebalo da šokiraju (momenat kada „guta“ malu ajkulu u kadi) – sve to je već toliko puta viđeno.

Karleušino igranje sa kontroverzama koje su bile deo njenog života tokom prethodnih godinu dana (epizoda veganstvo, pa u skladu sa tim i poseta veganskoj prodavnici u spotu; Kanje Vest koji ju je zapratio, pa otpratio sa Instagrama, a sada „visi“ sa retrovizora njenih kola u spotu) jesu dobro zamišljena ideja, ali je nemoguće otrgnuti se utisku da je sve ovo moglo biti urađeno na bolji način, pogotovo imajući u vidu da se na novi materijal čekalo punih 11 godina.

Čini se kao da je sve snimljeno jako brzo, i to pod pritiskom javnosti, pogotovo nakon što se na društvenim mrežama sve češće komentarisalo da dugo najavljivani album zapravo i ne postoji.

Dužina trajanja prvog spota sa albuma „Alpha“ je preko pet minuta, ali sama pesma „Karlyb*tch“ traje svega dva minuta i 17 sekundi.

I preostalih osam numera sa ovog izdanja ne prelazi dva minuta, a samo jedna pesma traje duže od tri. I ovo je razlog zbog kojeg su Karleušini fanovi istakli da se osećaju pomalo razočarano.

„Posle više od decenije album od 20 minuta i sad ste mirni dvadesetak godina“, glasi jedan od komentara na njenom zvaničnom Instagram nalogu.

Osim toga, mnogi se pitaju i zbog čega je sa albuma izostala numera „La Bomba“, čiji tizer postoji na Jutjubu godinama, a u pitanju je duet sa Pablom Vitarom.

BONUS VIDEO: Jelena Karleuša govori o nastupu na Roštiljijadi

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare