Pevačica ponovo bez dokaza tvrdi da doprinosi rejtingu televizija, iako je istina potpuno drugačija.
Jelena Karleuša gostovala je juče u jutarnjem programu K1 televizije i tokom sat vremena intervjua dotakla se svih tema zbog kojih je bila u žiži javnosti prethodnih nekoliko meseci.
Govorila je o svojim novim albumima, tome kako je bila „žrtva napada medija“ i javnosti zbog izjava u jeku tragedije u školi „Vladislav Ribnikar“, ali i tome kako je posle nekoliko godina zabrane konačno bila gošća na Pink televiziji.
Pevačica je iskoristila ovo gostovanje da se priseti tog dana krajem maja ove godine, kada je sedela u emisiji „Hit Tvit“, iste večeri kada se na televiziji Nova emitovao „Utisak nedelje“ u kojem je gost bio Slobodan Negić, otac jedne od ubijenih devojčica u „Ribnikaru“.
Skandalozno gostovanje tokom kojeg je, između ostalog, napala glumce koji su učestvovali u protestu „Srbija protiv nasilja“, Karleuša je ovog puta pomenula u kontekstu dizanja rejtinga ružičastoj televiziji. Govoreći o tome kako je zabranjivana na mnogim televizijima zbog toga što je nepredvidiva i „uvek govori istinu“, pevačica je izgovorila veliku neistinu – da je „Hit Tvit“ oborio rekorde gledanosti te večeri, logično – zbog nje.
„Ja sam se pojavila posle 15 godina na Pinku samo u jednoj emisiji, ‘Hit Tvit’ je bio u pitanju. I opet su me zabranili. Ali ako je za utehu pokazali su mi da je šer bio 32%, najveći ikada. Istog momenta sam posle toga opet zabranjena, tako da ni donošenje rejtinga nije neko osiguranje“, rekla je Karleuša.
Ipak, uvod u gledanost televizija te večeri, koja je jasna sa slike ispod, pokazuje da „Hit Tvit“ nije ni približno ostvario rejting o kojem Karleuša govori.
Kao što se vidi, ubedljivo najgledaniji program te večeri bio je kviz „Slagalica“, koji se emituje na RTS, na drugom mestu je bio Dnevnik 2 javnog servisa, dok je treće mesto zauzela serija „Kamiondžije“ (takođe RTS).
Nakon ovih programa sledi emisija zabavnog karaktera „Nikad nije kasno“, pa serija „Igra sudbine“, emisije „Sasvim prirodno“ i „Ja volim Srbiju“, a tek onda „Hit Tvit“.
Ubedljivo najveći šer imala je „Slagalica“ sa 34%, dok je „Hit Tvit“ bio na osmom mestu sa ostvarenih 13%.
Nije poznato u koji izveštaj je Karleuša imala uvid pa je došla do zaključka da je „Hit Tvit“ zbog nje ostvario ogromnu gledanost.
Podsetimo, Karleuša je nedavno lažirala gledanost svoje promocije na TV Prva, ali ju je Saša Popović raskrinkao neoborivim dokazima.
BONUS VIDEO:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare