TIDAL muzička platforma dospela je u centar pažnje 2015. godine, zbog toga što je većina javnih ličnosti promenila svoje naslovne fotografije na društvenim mrežama u plavu boju, tada bojkotujući deo muzičke industrije i zahtevajući ravnomernu isplatu za autorska prava, muziku koju stvaraju i tekstove koje pišu.
Bijonse i Džej Zi, koji su delimično bili vlasnici TIDAL-a, tada su ponudili novi striming servis koji fanovima nudi ekskluzivan pristup najnovijoj muzici, detaljima vezanim za pesme i albume omiljenih izvođača, premijere video spotova, a umetnicima koji su pristali da svoju muziku prebace na ovu platformu, isplaćivali su znatno veću sumu novca od one koju su nudili drugi striming servisi poput Jutjuba, Spotifaja i Dizera.
Plava boja na društvenim mrežama bila je znak protesta i podrška tada novoj striming aplikaciji koja je obećavala revoluciju u muzičkoj industriji.
5 more hours…TIDAL.com @TIDALHiFi #TIDALforALL http://t.co/PJpMD488rM
— Rihanna (@rihanna) March 30, 2015
TIDAL je do danas zadržao istu politiku na svojoj platformi koja funkcioniše u više od šezdeset zemalja sveta, uključujući i Srbiju od početka juna ove godine, a zahvaljujući SBB-u. Ova striming platforma u svom katalogu ima više od 70 miliona pesama i 250.000 videa visokog kvaliteta, zajedno sa originalnim video sadržajima, podkastima, hiljadama plejlista koje su kreirali i novi izvođači putem specijalne opcije – TIDAL Rising.
Pored vrhunskog zvuka, kristalno čistog i studijskog, dizajn je nešto što posebno izdvaja TIDAL od svih drugih aplikacija putem kojih se do sada slušala muzika. Elegantna crna boja i specifični font slova efektno upada u oči. Platforma odmah na početku, nakon što se registrujete, nudi opciju biranja omiljenih izvođača putem klika na balončiće sa njihovim imenom i slikom, a onda na osnovu vašeg ukusa predlaže nove izvođače, pesme, plejliste i slično.
Prikazana TIDAL promocija odnosi se na nove i postojeće korisnike EON Light, EON Light Duo, EON Full i EON Full Duo paketa koji u periodu 03.06. – 31.08.2021. god. zasnuju odnosno obnove ugovornu obavezu na 24 meseca.
Ako ste pop fanatik bez obzira na to što imate dvadeset, trideset, četrdeset ili više godina, i dalje uživate u magiji koju kreiraju pop zvezde iz sveta šoubiznisa, detaljne recenzije i opisi albuma na TIDAL-u su nešto najbolje što ćete moći da pročitate.
Lajv izvedbe, takozvane „artist seanse“ i ekskluzivni video klipovi i intervjui najvećih zvezda današnjice su nešto u čemu ćete takođe uživati.
If you want to join us in something exciting, please turn your profile blue #TIDALforALL PH pic.twitter.com/1IxBJnMTGH
— Coldplay (@coldplay) March 30, 2015
Dobra stvar je i ta što zahvaljujući TIDAL-u ne morate da provodite sate kreirajući idealnu plejlistu za trening koja vam dosadi već trećeg dana, jer aplikacija takođe nudi i "artist radio", zasebnu plejlistu koja u odnosu na pesmu koju slušate prepoznaje slične zvukove i melodije, te umetnike sličnog žanra i za vas kreira specijalnu, unikatnu plejlistu za sve moguće prilike. Bilo da je reč o pesmama za trening, šetnju, vožnju ili lagano nedeljno veče kod kuće.
It's time to turn the tide and make music history. Show you are part of the movement by turning your profile pic blue. #TIDALforALL
— Usher Raymond IV (@Usher) March 30, 2015
TIDAL Premium od početka juna je sastavni deo SBB – ovih EON Premium paketa sa televizijom i internetom, kao i televizijom, internetom i telefonijom. Svi TIDAL paketi dostupni su i za sve ostale SBB korisnike putem MojSBB portala.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar