Glumica Teodora Bjelica gostovala je u emisiji "Ispovest" na portalu "Nova.rs" i govorila o svom poslovnom, ali i privatnom životu.
Ona je pričala o majci i odrastanju bez oca, odnosu sa Igorom Kojićem, nezgodi koju je doživela na jahanju, ali i mnogim drugim stvarima.
Između ostalog, progovorila je i o snimanju intimnih scena. Naime, u seriji „Južni vetar“ je sa Miodragom Radonjićem imala jednu takvu scenu, a sad je za naš portal otkrila kako izgleda realizacija.
„Nije to ništa, nisam ni prva ni poslednja. To je profesionalno. Čujem da se u poslednje vreme govori o tome da na Akademiji treba da se uvede predmet snimanje intimnih scena, šta se sme, šta se ne sme. Praksa je da na takvim snimanjima bude samo snimatelj, tonac, reditelj, samo neophodni ljudi. Ja tačno znam kada će on mene da uhvati za ruku, kada će da me poljubi na koju repliku, to je sve uvežbano, tu nema mesta za neprijatnosti“, rekla nam je glumica.
Šta je još Teodora rekla o snimanju intimnih scena, možete pogledati u video-prilogu na početku teksta.
Podsetimo, ova lepotica se pre glume dugo bavila manekenstvom, te nam je otkrila i kako izgleda proboj na modnu scenu.
„Na početku radiš Fashion week i budeš srećan ako dobiješ majicu, i to ne dizajnersku nego majicu na kojoj piše ‘Fashio week’. Kada se plaća – 50 evra je sjajno, ali dobro, sve mora da se prođe“, rekla nam je između ostalog Teodora, čija je majka glumica Gordana Bjelica, koju znamo po ulogama u serijama „Srećni ljudi“ i „Porodično blago“.
Ona je u emisiji „Ispovest“ otkrila i koje majčine uloge su joj omiljene.
„Njena omiljena uloga mi je ‘Orkestar jedne mladosti’, tu najviše podseća likom na mene, imala je otprilike godina koliko i ja, tu jako ličimo. Kada vidim nju, kada joj čujem glas, manir na koji glumi onda kažem ‘Bože, ipak sam ista majka’. Ceo život bežiš od toga da budeš kao tvoji roditelji, a onda kako idu godine primećuješ i počneš i mnogo bolje da ih razumeš i sada sam mnogo ponosna na to. Njena uloga ‘Doviđenja u Čikagu’ je njena fantastična uloga.“
BONUS VIDEO: ISPOVEST – Teodora Bjelica