Pre nego što je postao jedan od najpoznatijih glumaca današnjice, Džordž Kluni je glumio u seriji Hitna pomoć, što mu je donelo dve nominacije za nagradu Emi.
Ipak, trebalo je vremena da se Kluni probije u svetu filma, a jedan od filmova koji mu je pomogao na putu do svetske slave bila je ratna crna komedija „Tri kralja“ iz 1999. godine.
Hvaljenu komediju režirao je Dejvid O. Rasel, koji je u to vreme bio na početku svoje filmske karijere. Iako su Tri kralja dobila pohvalne kritike i ostvarila komercijalni uspeh, produkcija filma nije bila bez poteškoća, čiji je vrhunac bio sukob između Klunija i Rasela.
Prema pisanju „Kolajdera“, snimanje „Tri kralja“ je od samog početka bilo prožeto poteškoćama. Osim što je Vorner Bros smanjio budžet filma, scenarista Džon Ridli, koji je studiju prodao scenario pod nazivom „Ratni plen“, kasnije se žalio da ga Rasel nije uključio u produkciju.
Naime, Vorner Bros je dao Raselu scenario za „Ratni plen“, a reditelj ga je potom koristio kao inspiraciju dok je pisao Tri kralja, bez konsultacija sa Ridlijem. Oba scenarija imaju kao početnu tačku pljačku postavljenu tokom Zalivskog rata, ali Rasel tvrdi da nikada nije pročitao Ridlijev scenario. Ali Ridli je na kraju uspeo da se izbori za sebe i Vorner Bros je ubacio svoje ime u završne špice.
Štaviše, Džordž Kluni nije ni trebalo da bude u filmu. Rasel je odbio da da tako važnu ulogu televizijskom glumcu i insistirao je da kapetana Arči Gejtsa igra Nikolas Kejdž. Kluni je imao sreće jer je Kejdž u to vreme radio na filmu Martina Skorsezea, zbog čega je Rasel odlučio da mu pruži šansu.
Vrhunac problema na snimanju bile su svađe Klunija i Rasela, a razlog za njihove svađe bilo je Raselovo ponašanje prema statistima. Nakon što je statista na snimanju doživeo epileptični napad, Kluni mu je odmah pritekao u pomoć, dok je Rasel ravnodušno nastavio sa poslom. Glumac je tada kritikovao reditelja da nije zainteresovan za dobrobit drugih.
Drugom prilikom, statista je trebalo da baci Ajs Kjuba na pod, ali on to nije mogao da uradi, pa je Rasel počeo da se žali. Kluni je smatrao da je režiser bio previše grub prema statistu, a njihova svađa je dovela do fizičkog sukoba.
U intervjuu za The Hollywod Reporter, producent Čarls Roven je objasnio da je iza sukoba stajao mali nesporazum, jer je Rasel vikao da bi ga statista bolje čuo na prilično haotičnom i glasnom filmskom setu.
Ali Kluni je mislio da reditelj napada njegovog kolegu, zbog čega je odmah pritrčao u pomoć. Rasel je tada počeo da ga odbacuje jer je Kluni zaboravljao svoje rečenice tokom snimanja, a njegov komentar je doveo do manje fizičke svađe. Producent je morao da ih razdvoji.
Iako je Rasel kasnije tvrdio da tuče nije bilo, Kluni je u intervjuu za EV rekao da se fizički sukobio sa režiserom kako bi pomogao statistu.
Kluni i Rasel od tada nisu radili zajedno, ali je film „Tri kralja“ pozitivno uticao na njihove karijere. S druge strane, godinama kasnije, Rasel je režirao tri kritički uspešna filma – Bokser (The Fighter), Silver Linings Playbook.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare