Sredinom prethodne decenije, tačnije 2014. godine, pojavila se reperka Igi Azilija, koju su zbog planetarnih hitova i čudne boje glasa krenuli da nazivaju ženskim Eminemom, ili belkinjom koja dominira rep kulturom u SAD. Malo ko je tada mogao da zna da će samo nekoliko godina kasnija Igi postati ono što se zove "čudeso koje je imalo jedan hit".
U februaru 2014. godine je dostigla popularnost singlom „Fancy“, koji je snimila u saradnji sa britanskom pevačicom Čarli Eks-Si-Eks. Pesma je doživela komercijalani uspeh širom sveta, a takođe se i popela na vrh Bilbordove HOT 100 lestvice u Americi.
Svoj album prvenac, pod nazivom „The New Classic“, je zatim objavila u aprilu. Album je dobio platinastu sertifikaciju od strane Američkog udruženja diskografskih kuća zato što se prodao u tiražu od milion nosača zvuka. Istog meseca je sarađivala sa američkom pevačicom Arijanom Grande na duetu Problem, čime je postala jedini izvođač posle Bitlsa koji je u isto vreme imao pesmu na prvom i drugom mestu Bilbordove top liste.
Sledeće godine je takođe bila nominovana za nagradu Gremi u četiri različite kategorije.
Do danas, Igi Azejlija je prodala više od 48 miliona pesama širom sveta, što je čini jednom od najuspešnijh reperki na svetu. Međutim, tokom poslednjih nekoliko godina, govore fanovi, nepravedno je zapostavljena.
Kada je došao trenutak da objavi svoj drugi studijski album „Digital distortion“, Azilija je naišla na niz problema sa svojim menadžmentom. Baš u tom trenutku, razvodila se od svog prvog supruga, zbog čega su album, ali i njegovi singlovi odlagani u nedogled. Zbog nedostatka promocije i obećanja koja nikako nije ispunjavala – Igi je doživela drastičan pad popularnosti od kojeg se i danas oporavlja.
Njene nove pesme ne uspevaju da se plasiraju na vrhove top listi, a kada su u pitanju strimovi i Jutjub pregledi, može se reći da je reperka postala alternativa.
Umesto nje, industrija je proizvela novu „it devojku“, odnosno Kardi Bi, koja je od 2017. godine pa do danas pandan Niki Minaž, sa kojom se, prema pisanju američkih medija, takmiči za titulu kraljice repa u muzičkoj industriji.
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.