TV Nova zaokružila je proteklu godinu izuzetnim rezultatima gledanosti, pozicionirajući se kao ubedljivo najgledanija kablovska televizija u Srbiji u 2023. godini sa prosečnim šerom od 9,40%, prema podacima TV Beat-a.
Nova istovremeno beleži i značajan porast gledanosti u odnosu na 2022. godinu, i to za gotovo 10%, što dolazi kao još jedna potvrda kvaliteta programa Nove, koji iz dana u dan opravdava poverenje gledalaca.
Sa ovim udelom gledanosti, Nova takođe drži poziciju druge najgledanije komercijalne televizije u zemlji, i to za samo 1,79% iza svog prvog konkurenta, takođe prema podacima TV Beat-a.
U godini iza nas, koju su obeležili neki od najznačajnijih događaja u Srbiji, rezultati Nove pokazuju da televizija uživa veliko poverenja građana i svojim jedinstvenim informativnim i zabavnim programom postavlja nove standarde na srpskom medijskom tržištu.
Sve emisije nastavljaju da drže svoje liderske pozicije i kontinuirano ulažu u kvalitet sadržaja. Centralna informativna emisija Dnevnik građanima svakodnevno donosi tačne i proverene vesti i na pošten način ih informiše o svim važnim temama. Jutarnje emisije Probudi se i Pokreni se takođe ostaju neprikosnoveni po gledanosti u svojim terminima emitovanja, dok je Mentalno razgibavanje i dalje najgledanija emisija u svom slotu, a posebno se ističe i to što se publika iznova vraća već emitovanom sadržaju, pa emisija ima i najveći broj odloženih gledanja. Popodnevna emisija Među nama protekle godine je osvojila prestižno priznanje za najbolju domaću zabavno-informativnu emisiju na konferenciji Digital23, i beleži najveći rast gledanosti u odnosu na prethodnu sezonu.
Iz nedelje u nedelju, i autorske emisije uz koje se gledaoci opuštaju vikendom – Veče sa Ivanom Ivanovićem, 24 minuta sa Zoranom Kesićem, Četiri i po muškarca sa Ivanom Ivanovićem,
Utisak nedelje, Zdravo misli – mogu se pohvaliti ubedljivo najgledanijim sadržajem u zemlji.
Svetski zabavni formati na TV Nova najpopularniji u Srbiji
Prvi izbor gledalaca tokom prošle godine bili su i zabavni svetski formati koje je Nova ekskluzivno donela publici u Srbiji. Survivor je nastavio da obara rekorde gledanosti, pa je tako iza sebe ostavljao i Javni servis i sve televizije sa nacionalnom frekvencijom iza sebe sa šerom od 23,6%, prema merenjima TV Beat-a. U godini iza nas, gledaoci u Srbiji su po prvi put imali priliku da gledaju domaću verziju jednog od najpopularnijeg svetskog zabavno-takmičarskog formata Najveći gubitnik, koji je beležio ogromno interesovanje publike i dostizao šer od 14,85%, prema TV Beat-u.
Standarde domaćeg televizijskog šou programa nastavlja da pomera i najpopularniji kviz u svetu i kod nas Želite li da postanete milioner, koji je Nova nakon 10 godina vratila u Srbiju, kao i kulinarsko-takmičarski šou Savršena večera.
Društvene mreže Nove broje preglede u milionima
Društvene mreže televizije Nova beleže fenomenalan doseg od skoro 200 miliona. Instagram i Facebook pokazuju rast dosega od 22% u odnosu na 2022. godinu, dok je najveći broj
pregleda na Facebooku – čak 3,7 miliona – generisao insert iz kviza „Želite li da postanete milioner“ gde je, sa samo 19 godina, na pitanja Ivana Zeljkovića Zeke odgovarao mladi genije Veljko Đurić. Snimci na TikTok-u su uveliko viralni, dostižući i do impresivnih 2 miliona pregleda. TV Nova je u poslednjem kvartalu 2023. godine pokrenula i novi TikTok segment – NewsTok u kom dobro poznato lice emisije Vesti Radovan Seratlić donosi najaktuelnije informacije i korisnicima ove društvene mreže sa vrtoglavnih 5,7 miliona pregleda za samo tri meseca.
TV Nova zahvaljuje gledaocima na poverenju i nastavlja da kreira najkvalitetniji medijski sadržaj koji će na najbolji i najprofesionalniji način informisati i zabaviti. Televizija Nova se u Srbiji može pratiti uz SBB na EON i D3 platformama, kao i putem satelitske televizije Total TV bilo gde u Srbiji.
BONUS VIDEO: TV Nova direktno u Pragu nakon masakra: Policija u Kozakovoj kući pronašla oružje kojim su ubijeni otac i dvomesečna devojčica
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare