Baby Lasagna Evrovizija Švedska predstavnici Hrvatske Foto:EPA-EFE/JESSICA GOW

Hrvatski muzičar Mario Purišić, poznatiji kao Baby Lasagna, ovih dana je postao glavna tema hrvatskih, regionalnih, ali i evropskih medija nakon što je na Evroviziji osvojio drugo mesto.

Baby Lasagna je pesmom „Rim Tim Tagi Dim“, kojom je predstavljao Hrvatsku na najvećem evropskom muzičkom takmičenju oduševio publiku u Malmeu, a mnogi su mu predviđali pobedu, te je važio za apsolutnog favorita.

PROČITAJTE JOŠ:

Bez obzira na to što nije proglašen pobednikom Evrovizije, njegov nastup ostavio je jak utisak na evropsku publiku, a Marko Purišić nakon Evrovizije postao je prava zvezda u Hrvatskoj i čitavom regionu.

Snimak njegovog nastupa sa finala Evrovizije ima 11 miliona pregleda, dok nastup u toku prve polufinalne večeri, kada se predstavio evropskoj publici ima 10 miliona pregleda.

Nakon što je oduševio publiku, koja mu je dala najviše glasova, u Zagrebu mu je priređen doček za pamćenje, kada su se hiljade ljudi okupile na glavnom trgu gde je izveo svoj evrovizijski hit. Publika ga je sačekala još na aerodromu, gde je mladi muzičar jedva prošao sa svojom delegacijom od okupljenih fanova, a potom je autobusom sa svojim timom krenuo ka trgu i usput pozdravljao građane koji su sa oduševljenjem pratili njegov dolazak.

Odmah posle povratka u Hrvatsku zakazao je tri koncerta u Zagrebu za septembar ove godine i rasprodao ih u rekordnom roku. Takođe, najavljeno je da će upravo on otvoriti 24. izdanje EXIT festivala 10. jula nastupom na Petrovaradinskoj tvrđavi u Novom Sadu.

Baby Lasagna osvojio je i nagradu obožavatelja „You’re a Vision“ za najupečatljiviji kostim Evrovizije, kako piše portal Songfestival.

Muzičar je oduševio fanove takmičenja jer je njegov modni izraz uključio tradicionalne elemente iz Hrvatske, kombinovane sa kožnim detaljima, te je i stajlingom ispratio stilski svoj muzički pravac, ali i tradiciju zemlje koju je predstavljao. Posle njega na ovoj listi našle su se i Irska, kao i Holandija, koja je diskvalifikovana sa takmičenja.

Na svom zvaničnom Instagram profilu Baby Lasagna već broji pola miliona pratioca.

Posebnu naklonost publike stekao je, pored muzike i specifičnog stila, svojim potezima koji su se prepričavali. Zbog velikog uspeha na Evroviziji, Vlada Hrvatske dodelila je muzičaru Marku Purišiću novčanu nagradu od 50.000 evra, koju je on donirao dvema bolnicama za lečenje dece, onkoloških pacijenata. Njegova odluka još uvek se prepričava u čitavom regionu.

Marko Purišić, Baby Lasagna, bavi se muzikom godinama, a karijeru je počeo u bendu „Manntra“. U takmičarski deo „Dore“ prvobitno nije prošao, a priliku da se predstavi publici dobio je nakon što je jedna takmičarka odustala. Kako je sam rekao, njegov tim čini skup umetnika koji nisu profesionalci, ali su uspeli da pobede na „Dori“ posle ovog zanimljivog obrta i naprave jedan veliki korak u svojoj karijeri, koji je značajno promenio život mladog muzičara i njegovog tima saradnika.

BONUS VIDEO: Ovacije Baby Lasagni u Zagrebu, svi plesali dok je nastupao

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar