Foto: Printscreen/YouTube/HBO

Novi dokumentarac HBO produkcije "Lažna slava" raskrinkao je influensere i način na koji oni kreiraju lažnu sliku o sebi na društvenim mrežama, zarad pozornosti pratilaca i velikih brendova koji im, mislivši da oni zaista uživaju u luksuznom lajfstajlu, nude gomilu novca za reklamiranje svojih proizvoda.

„Lažna slava“, film HBO u režiji iskusnog novinara Nika Biltona, istražuje industriju influensera sa društvenih medija, putem inovativnog društvenog eksperimenta. Film zaviruje u ovaj svet prateći troje ljudi iz Los Anđelesa sa relativno malim brojem pratilaca i pokušava da ih pretvori u slavne influensere.

PROČITAJTE JOŠ

Kupujući lažne pratioce i vojsku „botova“ na internetu koji naprasno počinju da ih prate na društvenim mrežama, ovi novonastali „influenseri“ otkrivaju sve lepote i mane ovog neobičnog i privlačnog stila života.

Bilton istražuje fundamentalno pitanje: Šta su slava i uticaj u digitalnom dobu? Na društvenim platformama postoje stotine miliona ljudi koji imaju toliko veliki broj pratilaca, da se smatraju novom vrstom slavnih ličnosti. Ali, da li su oni zaista slavni?

Tokom razvijanja radnje filma, samo jedna od njih – Dominik Drukman, uspeva da zapravo postane influenserka. Ona je pristala na sve. Od kompletne promene imidža, do vođenja onim starim „fake it till you make it“. Na kraju je zapravo i dobila to što je želela – ili što je mislila da želi.

 

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели dominique druckman (@dominiquedruckman)

Danas je na Instagramu prati više od tri stotine hiljada ljudi.

Tokom samog filma „Fake famous“, ili „Lažna slava“, imali smo prilike da vidimo na koje je sve načine lažirala svoj luksuzni životni stil, dok je zapravo, sve vreme bila u svom domu u Los Anđelesu.

Dokumentarac možete pogledati na platformi HBO GO.

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar