Koronavirus kriza izazvala je pravi bum u korićenju video igrica i donela rekordne prihode gejming industriji. Posao s igricama veći je nego pre korona krize i stalno raste, prenosi "Tanjug".
Gotovo cela gejming industrija od početka krize s koronom beži izraziti rast. Gejmeri graju češće i duže nego ranije svoje omiljene igrice. Bum gejming industrije dokazuju poslovni rezultati kompanija koje se bave razvojem igara.
Tako je prodaja kompanije Activision Blizzard, koja je lansirala igrice “Call of Duty”, “World of Warcraft”, “Candy Crush”, u proteklom kvartalu povećan za 38%, na 1,93 milijardi evra.
Istovremeno je broj aktivnih korisnika njihovih igrica porastao u roku od tri meseca sa 102 na 125 miliona evra, saopštila je kompanija.
Kompanija Take-Two Interactive, koja stoji iza igara “Grand Theft Auto” i “NBA 2K20”, ostvarila je rast u prošlom kvartalu od 54%, na 831,3 miliona dolara
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.