Aleksandra Prijović Foto:Pera/ATAImages/TANJUG/ FOTO HINA/ DENIS CERIĆ

Izbori u Hrvatskoj 2024. već su podigli buru u regionu, a sada je stigla i kampanja Samostalne Demokratske Srpske Stranke (SDSS) u Hrvatskoj koju predvodi Milorad Pupovac. Autor spotova za kampanju SDSS-a je Predrag Ličina, a u njima se pominju i koncerti Aleksandre Prijović u Zagrebu.

Kako piše portal Novosti, pre nekoliko dana započela je i video kampanja SDSS-a „Hrvatska treba Srbe“ u sklopu predizbornih aktivnosti povodom izbora u Hrvatskoj 2024.

Autor spotova i ove godine je Predrag Ličina, a do sada su puštena tri satirična priloga u kojima se na prepoznatljiv humorističan način ironično spominje govor mržnje prema pripadnicima srpske nacionalne manjine i drugim manjinskim zajednicama u Hrvatskoj.

Prvi je o razlici između Nepalaca i Srba, drugi o pet rasprodatih koncerata pevačice Aleksandre Prijović i ulozi Milorada Pupovca u organizaciji, a treći o Nikoli Tesli.

Spot, kao i kampanja „Hrvatska treba Srbe“, i pred ove izbore progovara jezikom satire, što je već prepoznatljiv oblik komunikacije SDSS-a. Tako se u satiričnom videu pominje kako je Milorad Pupovac organizovao autobuse za koncerte Aleksandre Prijović u Zagrebu.

Milorad Pupovac Foto:TANJUG/ FOTO HINA/ DENIS CERIĆ

„Evo i dokaz. Milorad Pupovac na Krbavskom polju dogovara prevoz autobusima za Srbe iz Like na koncert Aleksandre Prijović u Zagrebu. Na tih pet koncerata bilo je tačno 123.982 ljudi i upravo je to brojka koja odgovara broju Srba iz Hrvatske po poslednjem popisu. Došao sam u posed imena i prezimena svih ljudi sa tih koncerata. Nema tu niti jednog Ante, Hrvoja ili Josipe, ali ima Jovana, Miloša, Dušanke…Verujte, niti jedan jedini Hrvat ili Hrvatica nikad nisu bii nazočni u Zagrebu na koncertima te srpske pevačice.

A karte za tih famoznih pet koncerata u Zagrebu zapravo nikad nisu ni postojale, niti su ikad bile u prodaji. Sve je to jedna velika laž u režiji Milorada Pupovca koji uz pomoć hrvatskih medija pod kontrolom Beograda i Vučića pokušava da uveri građane Hrvatske da Hrvati slušaju srpske narodnjake“.

POGLEDAJTE JOŠ:

Tako se kampanja manjinske političke stranke, čiji birači izlaze na posebnoj listi, s posebnom bojom listića, poigrava sa svim onim predrasudama s kojima su manjine, kao i njihovi politički predstavnici, suočene u većinskom okruženju, poručuju iz te stranke, podsećajući da je Ličina, scenarista, reditelj i autor naučno -fantastičnih satiričnih sadržaja, dobitnik niza nagrada, među kojima i one SNV-a, režirao je film „Posljednji Srbin u Hrvatskoj“ za koji je dobio četiri Zlatne arene u Puli, te autor kampanje protiv govora mržnje „Hejt Sloveni“ pre tri godine.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar