Njujork tajms je kupio Wordle, igru pogađanja reči koja je u poslednje vreme postala izuzetno popularna.
Kako je objavio Njujork tajms, kupovina Wordlea samo je jedan u nizu poteza kako bi do 2025. imali 10 miliona pretplatnika na svoje digitalno izdanje.
Iako se tačan iznos za koji je kupljen Wordle ne zna, reč je o ceni koja se kreće u rasponu između jednog i deset miliona dolara. Njujork tajms navodi da se radi o iznosu u „nižem području“ tog raspona.
Iz Wordle su poručili da će igra zasad ostati besplatna za sve nove i postojeće igrače.
Kako se igra Wordle
Cilj igre Wordle je pogoditi reč od pet slova u šest pokušaja. Ako pogodite pravo slovo na pravom mestu, pločica postaje zelena. Ako je pravo slovo na pogrešnom mestu, dobijate žuto. Siva znači da slovo uopšte nije u reči.
Igru je dovoljno samo otvoriti u internet brauzeru. Takođe, korisnicima je zanimljivo i to što dobijaju samo jednu zagonetku dnevno. Nakon što pogode reč, drugu dobijaju tek iza ponoći.
Iako igra Wordle postoji gotovo godinu dana, tek je nedavno postala hit. Džoš Vordl (Josh Wardle), programer iz Njujorka, dizajnirao je igru za sebe i svog partnera. Do sredine januara igra je imala oko dva miliona igrača.
Za razliku od mnogih internetskih igara, Wordle se može igrati samo jednom dnevno pa nije moguće „zaraziti“ se njome i gubiti puno vremena, prenosi Index.
BONUS VIDEO: Ruski Muzej starih igrica – Povratak u analogno doba
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: