Paketi s Amazonovim logotipom poslednjih nekoliko dana prolaze kroz Novi sortirni centar Hrvatske pošte u Velikoj Gorici, nezvanično saznaje Jutarnji list.
Iz toga se zaključuje da su Hrvatska pošta i najveća onlajn prodavnica na svetu ugovorili saradnju i distribuciju paketa za hrvatsko tržište. Tu informaciju ne žele da komentarišu u Hrvatskoj pošti, a zasad nema komentara ni iz Amazona.
Poslovni dnevnik u današnjem broju donosi da je Amazon sredinom ovog meseca počeo ekskluzivnu saradnju s Hrvatskom poštom na dostavi paketa za hrvatsko tržište s perspektivom pokrivanja i tržišta susednih zemalja, pre svega Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Ipak, nisu dobili službenu potvrdu.
Na pitanje Jutarnjeg lista, Jo Kempen, izvršna direktorka korporativnih komunikacija Hrvatske pošte odgovorila je na direktno pitanje o saradnji s Amazonom tek da Hrvatska pošta ima sve više partnera – veb trgovaca za koje dostavlja.
„Ne smemo ih pojedinačno navoditi, niti otkrivati bilo kakve detalje ugovora. Činjenica je da je naš Novi sortirni centar jedinstven na ovom području i da svi ozbiljni potencijalni partneri koji žele da obiđu naš pogon, dobiju tu priliku. Mi smo orijentisani na veb trgovce, kako globalne, tako i nacionalne“, kaže Kempen.
Dodaje da Novi sortirni centar u Velikoj Gorici ima stroj za automatsko sortiranje paketa, koji u sat vremena može da obradi njih 15.000. To omogućava HP-u širenje na brzorastućem tržištu paketskog prometa, a Kempen ističe da time mogu „svojim znanjem i kapacitetima spremno da odgovore zahtevima najvećih i najbrže rastućih globalnih kompanija i da budu lideri u ovom delu Evropske unije i regionu“.
„Našu smo sortirno-logističku mrežu postavili na način da optimalno možemo pokriti područje Hrvatske i biti okrenuti prema regionu, a reč je o pogonu koji je jedinstven i napravljen je u skladu s potrebama, odnosno projekcijama“, kaže Kempen.
Pratite nas i na društvenim mrežama: